quote:Op maandag 26 februari 2024 20:20 schreef Ebinas het volgende:
Ik blijf het zien, kan er niets aan doen.
Ze heeft wel vaker van dergelijke blikken. En soms beweegt ze ook een beetje als
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik word er al niet wijzer van en ik weet hoe het zit laat staan Ashley, ze lult het niet goed voor Ahley ze laat der gewoon in de wan Karenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die mag wel onder een spoiler![]()
![]()
karan met ashley aan het napraten over haar gesprekje met alice
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:20 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft wel vaker van dergelijke blikken. En soms beweegt ze ook een beetje als
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is het vandaag Alice en van de week was het gedoe met Tom. Had ashley het steeds over dat hij geen knuffel wilde gevenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
ashley: wil je dat ik een keer met hem praat daarover?
nou dit moet wel Karen moet het recht maken maar echt doen doet ze het nietquote:
Mijn koffie!!!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:20 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja en Tom kwam net weer eens voorbijquote:Op maandag 26 februari 2024 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nu is het vandaag Alice en van de week was het gedoe met Tom. Had ashley het steeds over dat hij geen knuffel wilde geven
Doet ze andersom nietquote:Op maandag 26 februari 2024 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zo close met karen en nu zo negeren.
Ja karen vertelt het erg vaag dus dat Ashley doorvraagt vind ik wel goed, ik snap karen niet eens en ik weet hoe het zit dus laat staan AShley, ze laat der gewoon zo denken Karen nu vraagt Ash of zij moet praten en dat hoeft dus niet erg van Karen, Karen is gewoon vuilquote:Op maandag 26 februari 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor karen verteld het aan ashley. En nu weer dat er veel ruimte was. Toch weer met een kleine nuance vertellen. En weer dat iemand de knop vastheeft. Waarom net dan zo in dat café zeggen ik snap u. En daar zeggen dat ze ook videogesprek wel wilde. Ashley weer een ander had het ook graag gewild. Dat ze als een haantje de voorste er staat over Alice. Wie steekt elke meer als eerste haar hand overal bij op en zegt ikke ikke. Ze blijft nu doorgaan ashley. Karen zegt en hij daar die me kans negeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |