Heel talentvol, je hebt er alleen zo weinig aan als hij steeds maar halve seizoenen speelt. Ik had ook al mijn bedenkingen toen de Celtics Tingus Pingus contracteerden, die heeft nog nooit een heel seizoen gespeeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beal had wel veel gedoe toch met blessures? Nu speelde hij laatst ook weer met aan elkaar getapete vingers door een blessure.
Straks play-in time/play off time gaat het om de knikkers, als ze dan presteren doet het er niet meer toe wat er in het reguliere seizoen is gebeurd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heel talentvol, je hebt er alleen zo weinig aan als hij steeds maar halve seizoenen speelt. Ik had ook al mijn bedenkingen toen de Celtics Tingus Pingus contracteerden, die heeft nog nooit een heel seizoen gespeeld.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks play-in time/play off time gaat het om de knikkers, als ze dan presteren doet het er niet meer toe wat er in het reguliere seizoen is gebeurd.
Bij Celtics was trouwens grappig, er was nog 0.1 seconde op de klok, moest dus een tip in zijn voor de Celtics wilden ze van de Hawks winnen. Porzingis klaar bij de ring, Tatum, iedereen. Gooit White de bal vanaf de inbound direct in de ring, turnover, wedstrijd afgelopen, Hawks winnen
Clutch. Voor zijn doen een hele matige game, scoort doodleuk de gamewinner.quote:
Ik zap net naar Bracket Racket op ESPN en het gaat er over.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:15 schreef Hathor het volgende:
Ze zijn wel heel erg hun best aan het doen om die WNBA belangrijk te maken zeg. Die rivaliteit van die twee collegespelers Angel Reese en Caytlinn Clark wordt gewoon vergeleken met de opkomst van Magic en Bird.![]()
En volgens mij komt er nog steeds geen hond kijken bij de vrouwen.
Ja maar dat zijn collegewedstrijden, dan zit zo'n beetje de hele school op de tribune, bij dat soort wedstrijden is het altijd wel volle bak. Maar in de WNBA zit het niet zo vol.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap net naar Bracket Racket op ESPN en het gaat er over.Volle bak trouwens.
Oh, ik haal dus dingen door elkaar. Begrijp de college populariteit daar toch niet. 60.000 man bij college football. terwijl dat toch geen top niveau is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn collegewedstrijden, dan zit zo'n beetje de hele school op de tribune, bij dat soort wedstrijden is het altijd wel volle bak. Maar in de WNBA zit het niet zo vol.
Het leeft daar gewoon heel erg, dat kunnen wij ons in Nederland denk ik nauwelijks voorstellen. Bij sommige van die universiteiten is er ook gewoon flinke rivaliteit. Maar de pers heeft de rivaliteit tussen Reese en Clark ook wel flink lopen ophypen, je leest elke dag wel wat over die twee. Ik denk dat dit een ultieme poging wordt om het damesbasketbal winstgevend te maken, tot nu toe moest er ieder jaar geld bij. Als de NBA die damescompetitie niet zou subsidieeren was het jaren geleden al op de fles geweest.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, ik haal dus dingen door elkaar. Begrijp de college populariteit daar toch niet. 60.000 man bij college football. terwijl dat toch geen top niveau is.
quote:Volgens Forbes is Swift de eerste muzikant die uitsluitend op basis van haar liedjes en optredens miljardair is geworden. Andere bekende nieuwkomers zijn basketbal-legende en zakenman Earvin "Magic" Johnson.
Die heeft zijn fortuin vergaard met investeringen in professionele sportteams, bioscopen, Starbucks-franchises, onroerend goed en gezondheidszorg.
Is hij tegenwoordig niet eigenaar of gedeeltelijk eigenaar van de LA Dodgers?quote:
Embiid weer met z’n spelletjesquote:Op woensdag 3 april 2024 04:06 schreef 3rr0r het volgende:
Embiid is back, Thunder onderuit. Heat met een goede win over de Knicks.
Tsja, ik zou niet weten wie er anders voor in aanmerking moet komen.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:23 schreef Zwansen het volgende:
Jokic gaat z’n derde MVP krijgen denk ik.
SGA? Doncic?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, ik zou niet weten wie er anders voor in aanmerking moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |