SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Leuk voor Pokusevski dat ie nog een kans krijgt. Heb het idee dat er toch nog wel wat in zit maar heeft wat pech gehad laatste jaren met blessures en de nieuwe, jonge garde die net wat talentvoller is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
De Charlotte Thunder met nog een OKC speler, erg leuk. Zitten er inmiddels 4. Je gaat bijna hopen dat ze het goed gaan doen
Beetje pech gehad inderdaad, maar was ook echt niet goed genoeg in de tijd die hij kreeg. Af en toe een statistisch gezien leuke game, maar meestal leek het net bambi op het ijs.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Leuk voor Pokusevski dat ie nog een kans krijgt. Heb het idee dat er toch nog wel wat in zit maar heeft wat pech gehad laatste jaren met blessures en de nieuwe, jonge garde die net wat talentvolle is.
Ja, typisch rauw, unfinished product. In zijn eerste jaar zag ik wat flitsen van goed spel, maar inderdaad ook belachelijke fouten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beetje pech gehad inderdaad, maar was ook echt niet goed genoeg in de tijd die hij kreeg. Af en toe een statistisch gezien leuke game, maar meestal leek het net bambi op het ijs.
Als het nu niet beter gaat dan denk ik inderdaad niet dat er nog een team hem een kans gaat geven de komende jaren. Zou het hem gunnen hoor, is volgens mij een hele aardige en leuke gast, maar er is nu ook simpelweg geen tijd meer om een speler te ontwikkelen in OKC. Dieng is het enige 'projectje' wat er nog is, en daar heb ik het idee dat ze dat doen omdat hij in potentie een Paul George-achtige speler kan worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, typisch rauw, unfinished product. In zijn eerste jaar zag ik wat flitsen van goed spel, maar inderdaad ook belachelijke fouten.
Ik kijk de laatste tijd wat wedstrijden van de Hornets (vanwege Micic met name). Ben benieuwd hoe Poku het gaat doen.
Het is wel nu of nooit.
Anders wordt hij de zoveelste Dragan Bender (wie?).
Family matters staat er nu. Was het vorige keer niet meer dat hij zelf in de put zat? Is nooit duidelijk geworden meen ik. Nou ja Kuminga neemt alles rondom de basket nu wel voor z'n rekening. Alleen schoot Wiggins nog wel eens driepunters erin. Echt op 20 of meer punten rekenen kan je alleen bij Curry.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:34 schreef Hathor het volgende:
Wiggins was weer eens afwezig om persoonlijke redenen, hetzelfde vage lulverhaal waardoor hij vorig seizoen gewoon een paar maanden weg was. Als je dan ook nog eens in ogenschouw neemt dat hij eigenlijk sinds 2022 geen deuk meer in een pak boter schiet, denk ik dat het tijd gaat worden afscheid te nemen van deze softie. Ontvangt een dik vet salaris en is het absoluut niet waard.
Heb je die laatste 4-5 minuten gezien? Misschien wel top 10 alltime sequences. Wat schoot die gast ze makkelijk raak.quote:
De Strus highlights gezien ja, die gingen er uit alle hoeken en standen in. Die gamewinner ook gewoon swishenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je die laatste 4-5 minuten gezien? Misschien wel top 10 alltime sequences. Wat schoot die gast ze makkelijk raak.
Zolang ze geen volledige openheid van zaken geven kan je dit toch niet serieus nemen? Family matters of in de put zitten, het zal me aan mijn reet roesten wat het is. Als ze mij 30 miljoen per jaar betalen ben ik s'morgens als eerste op mijn werk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Family matters staat er nu. Was het vorige keer niet meer dat hij zelf in de put zat? Is nooit duidelijk geworden meen ik. Nou ja Kuminga neemt alles rondom de basket nu wel voor z'n rekening. Alleen schoot Wiggins nog wel eens driepunters erin. Echt op 20 of meer punten rekenen kan je alleen bij Curry.
Ja die prive kwesties gaan ze natuurlijk niet openbaar maken als de betreffende speler zelf er niks over kwijt wil.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zolang ze geen volledige openheid van zaken geven kan je dit toch niet serieus nemen? Family matters of in de put zitten, het zal me aan mijn reet roesten wat het is. Als ze mij 30 miljoen per jaar betalen ben ik s'morgens als eerste op mijn werk.
Ik snap dat er zoiets is als privacy en zo, maar als je een publiek figuur bent en er geheimzinnig over gaat doen, gaat die vlieger niet meer op natuurlijk. Regel je sores en doe gewoon waar ze je dik voor betalen. Of vraag ik soms teveel?quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die prive kwesties gaan ze natuurlijk niet openbaar maken als de betreffende speler zelf er niks over kwijt wil.
Lillard gaat door een pijnlijke vechtscheiding en die balt wel gewoon door . Ken ook geen enkel ander team die dit pikt en dat voor de tweede keer . Zal wel zijn omdat die een alcoholist is , zijn pa stopte er ook mee vanwege crackgenot .quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap dat er zoiets is als privacy en zo, maar als je een publiek figuur bent en er geheimzinnig over gaat doen, gaat die vlieger niet meer op natuurlijk. Regel je sores en doe gewoon waar ze je dik voor betalen. Of vraag ik soms teveel?
Pijnlijke block voor Chet zag ik voorbijkomenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:18 schreef Hathor het volgende:
Wemby wint een rechtstreeks duel met concurrent Holmgren, ROTY incoming lijkt me.
Knicks trouwens bezig met een aardige vrije val.
En dan zal iedeen meer aandacht hebben voor die statpadder dan voor het winnende team Denver.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
Lebron heeft nog 9 puntjes nodig voor de 40.000. Overmorgen een tv-game thuis tegen de Nuggets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |