Zeker maakt ashley tv maatr ondertussen is het elke week een herhaling met lijstjes en grootspraakquote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef wolffie het volgende:
Ashley maakt wel tv , dat vind ik heerlijk. Want zeg nu eerlijk als alles leuk is met elkaar, dan is het eerder saai.
Ik gun Alice de winst😋
Tuurlijk, ze gaat over haar eigen grenzen, dat kost haar energie, en daarom barst ze af en toe in tranen uit.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker maakt ashley tv maatr ondertussen is het elke week een herhaling met lijstjes en grootspraak
Dat en echt tactische zetten heeft ze nog niet gedaan. Het wordt tijd dat er gesneden wordt in haar kamp. Het gaat nu veel te makkelijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker maakt ashley tv maatr ondertussen is het elke week een herhaling met lijstjes en grootspraak
Idd het is nu een Ashleyshow niets aanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dat en echt tactische zetten heeft ze nog niet gedaan. Het wordt tijd dat er gesneden wordt in haar kamp. Het gaat nu veel te makkelijk.
Zonder haar is het saai, maar goed ieder zijn mening.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd het is nu een Ashleyshow niets aan
Stoken, constant, dat is de tactiek die ze hanteert. Ze speelt het spel op de lange termijn en dat is haar tactiek vanaf het begin. Op basis van kleine dingen die opvallen aangevuld met de meest krankzinnige speculaties trekt ze op anderen omlaag bij de mensen om haar heen. En elke keer als ze haar 'wijsheid' over iemand herhaalt, komt er weer wat gif bij. Op dit moment is Alice aan de beurt. Eerst troosten en achter d'r rug om de grond in boren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dat en echt tactische zetten heeft ze nog niet gedaan. Het wordt tijd dat er gesneden wordt in haar kamp. Het gaat nu veel te makkelijk.
ik ben gestopt met kijken omdat ik het 1 grote Ashley show vind.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd het is nu een Ashleyshow niets aan
okquote:Op maandag 4 maart 2024 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben gestopt met kijken omdat ik het 1 grote Ashley show vind.
Maar Jimmy mag winnen van mij
Er zitten een paar mensen in die redelijk normaal zijn. Ty, Alice, Glenn. En Glenn zit in het juiste groepje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:45 schreef Paul het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen fan zijn van Glenn? Hij is in mijn ogen de meeste saaie speler ooit bij BB
dus er zijn 3 groepjes?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Er zitten een paar mensen in die redelijk normaal zijn. Ty, Alice, Glenn. En Glenn zit in het juiste groepje.
Dan kijk je toch niet, ik kijk juist door haar. Als ze eruit is is het saai, van mij mag Tom eruit, maar die blijkt favoriet te zijn bij de kijkers, en volgens Ty staat hij al in de finale.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef unlimitedzxr het volgende:
Als Ashley nog lang blijft dan stop ik met kijken. Wat een misselijk mens is dat.
huh ze was ook altijd team nawel toch? Dus qua smaak is er niks veranderdquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jammer, je had altijd zo'n goede smaak. Nu ga je voor nep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |