SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso verdient hij enorm veel respect, zijn eerste twee jaar de beste speler van Feyenoord, vind ik. De Generaal, De Apotheker. Toch moet je hem ook weer niet helemaal afschrijven, nu heeft hij iig de tijd om te zien of hij weer normaal fit kan worden. Maar dam nog is het nu de tijd voor Beelen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ik zou er wel erg verdrietig van worden als we afscheid gaan nemen van Trauner zonder dat hij ooit een goal heeft gescoord.
En laten we nu ook niet doen alsof Trauner er geen kut meer van kan. Qua inzicht en passing nog steeds beter dan Beelen. Ook verdedigend gewoon top hoor. Verliest geen kopduel en pakt geen onnodige kaarten. Ik zou nu ook voor de toekomst gaan en voor Beelen kiezen, maar we mogen in onze handjes klappen met 3 van zulke top verdedigersquote:Op maandag 26 februari 2024 13:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso verdient hij enorm veel respect, zijn eerste twee jaar de beste speler van Feyenoord, vind ik. De Generaal, De Apotheker. Toch moet je hem ook weer niet helemaal afschrijven, nu heeft hij iig de tijd om te zien of hij weer normaal fit kan worden. Maar dam nog is het nu de tijd voor Beelen.
Opbouwend wel maar verder vind ik hem akelig in de buurt komen. BeelenGodquote:Op maandag 26 februari 2024 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner is gewoon echt nog wel een slagje beter dan Beelen hoor. Zeker voetballend.![]()
En we stellen godverdomme gewoon onze beste spelers op.
Klopt, maar goed laten we nu niet te hard van stapel lopen na wat potjes tegen Almere City, Sparta en RKC.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Opbouwend wel maar verder vind ik hem akelig in de buurt komen. BeelenGod
Hij heeft ook twee hele sterke potten gespeeld tegen Lukaku. Toch geen matige spits.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar goed laten we nu niet te hard van stapel lopen na wat potjes tegen Almere City, Sparta en RKC.
Lukaku kan er niet zoveel van.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook twee hele sterke potten gespeeld tegen Lukaku. Toch geen matige spits.
Wel beter dan Brobbeyquote:Op maandag 26 februari 2024 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lukaku kan er niet zoveel van.
Hoezo slaan we door? Hij speelt gewoon goed dus dat mag best benoemd wordenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Uiteraard twee goede potten gespeeld tegen AS Roma, heel mooi.
Maar we schieten wel erg door nu met Beelen, in elk geval de uitstekende vervanger is in huis.
Aankomende zondag heeft hij weer een mooi examen. Trauner had Luuk 2x in de tas.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo slaan we door? Hij speelt gewoon goed dus dat mag best benoemd worden
Trauner speelt wel weer als hij fit is maar volgend jaar is Beelen denk ik nummer 1.
Ik vind Dombo juist (al heel lang) doorslaan over Trauner. Zie geen enkele reden om Beelen weer te wisselen, zeker omdat het seizoen zo goed als gespeeld is.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo slaan we door? Hij speelt gewoon goed dus dat mag best benoemd worden
Trauner speelt wel weer als hij fit is maar volgend jaar is Beelen denk ik nummer 1.
Jij hebt de bekerwedstrijd tegen PSV niet gezien?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Dombo juist (al heel lang) doorslaan over Trauner. Zie geen enkele reden om Beelen weer te wisselen, zeker omdat het seizoen zo goed als gespeeld is.
Ook met Art van Peppen op die plek worden we tweede en bekerwinnaar, investeer dan in het jonge, zo goed als gelijkwaardige en niet zo blessuregevoelige talent.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt de bekerwedstrijd tegen PSV niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |