The hardest thing in life is to see the one you love, loving someone else...
Eerst ging ik 2,5 jaar niet uit omdat ik met haar alles had wat ik wilde hebben, nu ben ik nooit ergens te vinden, omdat ik waar dan ook maar één gedachte heb: zo snel mogelijk naar huis, een van de weinig vertrouwde dingen die ik nog heb...
quote:Idd, hier thuis voel ik me goed, met mn (weinige) vrienden ook, maar ik wil gewoon een meid. Aan de andere kant, ik kan geen meid meer vertrouwen, niet na de manier waarop mijn ex tegen mij gelogen heeft. Ik durf mezelf niet meer te geven aan een andere meid, omdat ik de pijn die ik nu ervaar niet nog een x wil hebben. 2 dingen die dus lijnrecht tegenover elkaar staan...een meid die nu mij zou willen zou eerst de scherven moeten opruimen en heel veel moeite moeten doen. Ik kan het hun niet kwalijk nemen dat ze dat niet willen...........maar ondertussen ga/maak ik (mezelf) wel kapot.
Op zondag 16 februari 2003 00:35 schreef MrTorture het volgende:
Hmmz, ik ben bang dat ik je niet kan opvrolijken. Ik ben nu inmiddels ruim 5 maanden verder en ik herken ieder woord wat jij typt... Sterker nog, ik zat er aan te denken een topic te openen, maar ik denk dat ik weinig anders had getypt dan jij.Eerst ging ik 2,5 jaar niet uit omdat ik met haar alles had wat ik wilde hebben, nu ben ik nooit ergens te vinden, omdat ik waar dan ook maar één gedachte heb: zo snel mogelijk naar huis, een van de weinig vertrouwde dingen die ik nog heb...
Er zit trouwens een behoorlijke discrepantie in jouw (topicopener) stuk. Je schrijft in alinea 2 dat vrouwen jou niet zien staan en al in alinea 3 heb je het over een knap meisje dat verliefd is op jou en met wie je naar bed bent geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door chef op 16-02-2003 01:31]
quote:Ja, maar ik weet niet de reden waarom dat knappe meisje verliefd op mij ZEGT te zijn. Ik heb wel een vermoeden, en als dat zo is dan hoef ik dr dus niet. Maar ik hoef haar hoe dan ook niet, want ik ben niet verliefd op dr, en zal dat ook niet worden.
Op zondag 16 februari 2003 01:00 schreef chef het volgende:
Na regen komt zonneschijn.... Toen ik op de middelbare school zat had ik een vriendin. Dat ging uit in het tweede jaar van mijn studie..... een technische studie, met als gevolg dat ik nu, tig jaar later, nog steeds geen nieuwe vriendin heb. Op een of andere manier sta ik volledig buiten de markt (niet dat zo onaantrekkelijk ben ofzo). Er zijn vrijwel geen vrouwen in mijn omgeving (het sociale gebied waar je je in bevindt).
Dus: het kan altijd erger (helaas)Er zit trouwens een behoorlijke discrepantie in jouw (topicopener) stuk. Je schrijft in alinea 2 dat vrouwen jou niet zien staan en al in alinea 3 heb je het over een knap meisje dat verlieft is op jou en met wie je naar bed bent geweest.
Vrouwen hebben mij ook nooit zien staan, en dat is nog steeds niet zo. Ik wil dat vrouwen mij willen om MIJ, en niet om iets anders.
Achter de computer is niks te vinden, ja behalve als je van sexplaatjes houdt! Hup en nu weg jij...kssst!
quote:dat weet ik niet, ze DOET alsof ze dat is. Ik weet niet waarom, maar ik heb wel een vermoeden, daar kwam ik eergisteren achter. Ik hou dat liever voor me waarom dat dat is, maar hoe dan ook. Ik wil niets met dr, en als dit waar is wat ik denk HELEMAAL niet meer.
Op zondag 16 februari 2003 01:08 schreef Migwi het volgende:
Waarom is ze dan verliefd op je als ik vragen mag..
Mensen moeten verdomd veel van je houden, mogen zij met je omgaan!
Die levensstandaard moet je gewoon voorop stellen en moet je dan eens kijken hoe weinig mensen je nog teleurstellen.
Blijkbaar laat je met je sollen, anders had ze niet zo gedaan... sorry...
quote:Misschien is dat ook zo, ik kuste zowat de grond waar ze op liep. Maar ja, ik ben wel zo dat ik ontzettend gesloten ben en dat iemand toch HEEL erg zijn best moet doen om 'toegelaten' te worden. In 19 jaar is dat geen enkele meid gelukt (ook niet geprobeerd trouwens
Op zondag 16 februari 2003 02:09 schreef Idols-fanaat het volgende:
Alleen zijn is toch het ultieme genot hoor!Mensen moeten verdomd veel van je houden, mogen zij met je omgaan!
Die levensstandaard moet je gewoon voorop stellen en moet je dan eens kijken hoe weinig mensen je nog teleurstellen.Blijkbaar laat je met je sollen, anders had ze niet zo gedaan... sorry...
Alfred Lord Tennyson - 'In Memoriam:21', 1850
quote:
I hold it true, whate'er befall;
I feel it, when I sorrow most;
'Tis better to have loved and lost
Than never to have loved at all.
quote:Of je bent gewoon bang voor nieuwe dingen, en dan ga je je onderbewust allemaal dingen verzinnen waarom dat nieuwe meisje niks voor je is. Heb het zelf ook meegemaakt. Moed verzamelen en je verleden achter je laten, maar dat zul je zelf moeten doen daar kan niemand je bij helpen. Wil je blijven hangen in het verleden of toch misschien nog gelukkig worden in de toekomst? De keuze is aan jou
Op zondag 16 februari 2003 01:11 schreef CoolGuy het volgende:[..]
dat weet ik niet, ze DOET alsof ze dat is. Ik weet niet waarom, maar ik heb wel een vermoeden, daar kwam ik eergisteren achter. Ik hou dat liever voor me waarom dat dat is, maar hoe dan ook. Ik wil niets met dr, en als dit waar is wat ik denk HELEMAAL niet meer.
quote:Nee ik verzin dit niet. Vanmorgen is me duidelijk geworden dat ze maar doet alsof. Dat is op zich geen probleem. Ik weet ook waarom ze dat doet. gezien de oorzaak van de reden vind ik het ook niet erg. Het maakt ook geen verschil uit want ik voel gewoon niets voor dr.
Op zondag 16 februari 2003 11:30 schreef Pushit het volgende:[..]
Of je bent gewoon bang voor nieuwe dingen, en dan ga je je onderbewust allemaal dingen verzinnen waarom dat nieuwe meisje niks voor je is. Heb het zelf ook meegemaakt. Moed verzamelen en je verleden achter je laten, maar dat zul je zelf moeten doen daar kan niemand je bij helpen. Wil je blijven hangen in het verleden of toch misschien nog gelukkig worden in de toekomst? De keuze is aan jou
Ik begrijp je helemaal want voor mij is het precies hetzelfde weinig vrienden en ook geen partner meer.
ik zit er ook heel erg mee en kan ook niets van me afzetten en bij mij duurt het nu al 5 maanden.
Soms zie ik het hele leven ook niet meer zitten en ik mis ook diegene waar je alles tegen kwijt kan,iedereen wil graag geborgenheid en veiligheid.
Het zou beter zijn als je inderdaad veel vrienden had die je mee konden trekken overal naar toe,maar die heb ik ook niet.
Het enige grote verschil tussen jou en mij is dat jij pas 21 jaar oud bent en ik ben nu 42 jaar oud en heb 2 kinderen thuis van 13 en 10 jaar.
Wie zit er nu op mij te wachten in deze situatie.
Ik kan namelijk niet zomaar weg en moet ook gewoon alles doen zoals werken ,huishouden en de kids en wat er allemaal bij komt kijken.
Het leven is niet zo leuk helaas.
Ik moet ook maar meedraaien en maar doen of het goed gaat maar ook ik ben kapot van binnen en zit zelfs aan de medicijnen.
Ik hoop en denk ook dat jij op je 21 sneller iets moois kan opbouwen.
Je kan mijn topic lezen over scheiding (pgorkum).
Heb je misschien iets van icq of msn of mail,misschien kunnen we elkaar steunen als je daar intresse in hebt.
Ik weet het is heel moeilijk maar we moeten verder en maar hopen dat het ons en andere beter zal vergaan.
Ik kan je helaas niet erg veel troosten,maar alleen maar zeggen kop op ik moet dat ook alhoewel ik er ook geen zin meer in heb,en jij kan nog makkelijker de deur uit als ik en je bent veel jonger.
Ik zou je graag willen steunen maar ik weet ook niet hoe ik het moet doen.
Veel succes en probeer er wat van te maken coolguy.
en als je wilt praten met me je bent altijd welkom mijn mail staat erbij in het forum.
Groetjes peter
quote:Als er een boek was dat garant stond voor geluk zou er een religie naar gemaakt worden denk ik. Geluk zit in jezelf, klinkt raar maar dat is zo. Liefde is ook niet altijd een garantie voor geluk trouwens. Gewoon je leven leiden zoals je datzelf wil. En die liefde komt vanzelf. Ga er niet naar zoeken, en zeker niet op wachten. Ga eruit, onderneem dingen, probeer een sociale kring te creëren waar je je happy in voelt. Een vrouw zal veel eerder een happy iemand leuk vinden dan iemand die de depressie van zich af straalt.
Op zondag 16 februari 2003 11:41 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Nee ik verzin dit niet. Vanmorgen is me duidelijk geworden dat ze maar doet alsof. Dat is op zich geen probleem. Ik weet ook waarom ze dat doet. gezien de oorzaak van de reden vind ik het ook niet erg. Het maakt ook geen verschil uit want ik voel gewoon niets voor dr.
Maar goed, ik wil uiteraard gelukkig worden in de toekomst, maar hoe doe ik dat ? Zie eerder genoemde problemen, en vergeet die meid dan even aub![]()
Trouwens, bedankt aan alle mensen die hier reageren..
Ik zag het ooit ook niet meer zitten. Maar heb wel altijd geprobeerd om me eigen ding te doen waardoor ik niet echt helemaal down raakte. Nu heb ik weer een hele lieve vriendin (op me werk ontmoet) en kan ik me die rottijd al bijna niet meer herinneren. Alles komt goed, maar het gaat nooit vanzelf. Suc6 verder, en niet teveel mokken je leeft maar één keer neem het er van
quote:Sterkte en succes, jij ook CoolGuy.
Op zondag 16 februari 2003 11:48 schreef pgorkum het volgende:
...
Dat je na 2,5 maand nog niet over je vriendin heen bent hoeft geen drama te zijn. En dat je je voor vrouwen afsluit, is ook wel begrijpelijk.
Het wordt pas gevaarlijk als je je voor iedereen begint af te sluiten, ook voor mensen met wie je gewoon vriendschappelijk contact zou kunnen hebben. Want dan zit je in een neerwaartse spiraal.
Probeer eerst eens nieuwe contacten te leggen met mensen zodat je wat meer vrienden krijgt. Wanneer dat is gelukt kun je meer tijd aan hen besteden en zit je niet meer zo te piekeren over je ex. Zo raak je sneller over haar heen: als je nix te doen hebt dwalen je gedachten automatisch naar haar af.
En eens je vrede hebt genomen met het feit dat het gedaan is en niet meer goedkomt kun je op zoek gaan naar een nieuwe .
quote:Hier heb ik zelf ook ontzettend veel last van. Het is alweer drie maanden geleden dat het uitging maar het blijft in m'n hoofd zitten. M'n ex heeft me keihard bedrogen. Ze heeft nl een huisgenoot die ze als haar beste vriend beschouwde en die ik ook goed kende. Ze zweerde altijd dat hun band puur vriendschappelijk was. Maar er bleek meer aan de hand te zijn. Ze heeft me uiteindelijk voor hem ingewisseld, toen ze erachter kwam dat hij verliefd op haar was. Zij was eigenlijk altijd al verliefd geweest op hem. Ik durf nu echt helemaal geen relatie meer aan met iemand omdat ik 1 ding zeker weet: dit wil ik NOOIT meer meemaken.
Op zondag 16 februari 2003 00:39 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Idd, hier thuis voel ik me goed, met mn (weinige) vrienden ook, maar ik wil gewoon een meid. Aan de andere kant, ik kan geen meid meer vertrouwen, niet na de manier waarop mijn ex tegen mij gelogen heeft. Ik durf mezelf niet meer te geven aan een andere meid, omdat ik de pijn die ik nu ervaar niet nog een x wil hebben. 2 dingen die dus lijnrecht tegenover elkaar staan...een meid die nu mij zou willen zou eerst de scherven moeten opruimen en heel veel moeite moeten doen. Ik kan het hun niet kwalijk nemen dat ze dat niet willen...........maar ondertussen ga/maak ik (mezelf) wel kapot.
quote:mja je probeert stoer te klinken ? Vertel me es, jij hebt een vriendin of niet ? Als t uit zou gaan, hoe zou jij je dan voelen ? Mja, als je nix zou voelen dan moet je es gaan kijken naar wat volgens jou een relatie inhoudt.
Op zondag 16 februari 2003 15:05 schreef Frenkie het volgende:
Eigenlijk hadden Acda en de Munnik een liedje moeten maken met de tekst: als je in je eentje niet gelukkig kan worden, dan kan dat ook niet met zijn twee-en
dan hadden een heleboel mensen niet zoveel medelijden met zichzelf gehad.
quote:lees mijn post nog eens goed door.
Op zondag 16 februari 2003 18:06 schreef CoolGuy het volgende:
mja je probeert stoer te klinken ? Vertel me es, jij hebt een vriendin of niet ?
quote:been there done that, did it again.
Als t uit zou gaan, hoe zou jij je dan voelen ?
quote:volgens jou is een relatie niet meer of minder dan iemand om dingen mee te delen. Daar heb ik vrienden voor.
Mja, als je nix zou voelen dan moet je es gaan kijken naar wat volgens jou een relatie inhoudt.
quote:Ik word gescoord, daar kan ik ook niks aan doen.
Kan ook zijn dat je er zo een bent die maar zoveel mogelijk wil scoren om zijn eigenbeeld een beetje hoog te houden.
quote:bij gokken loop je altijd het risico om er naast te zitten. En aan je kennis van de Nederlandse taal mag je ook wel wat doen.
Welke van de 2 het ook is, je bent iig zieliger dan mij gok ik zo.
quote:Ha haha, religies die mensen gelukkig maken?
Op zondag 16 februari 2003 11:51 schreef Pushit het volgende:[..]
Als er een boek was dat garant stond voor geluk zou er een religie naar gemaakt worden denk ik.
Laat me niet lachen!
Geluk vind je in jezelf en in de volle acceptatie van jezelf en het hier en nu.
Je moet leren te bestaan in het HIER en NU. Eenmaal onder de knie zul je vaak het geluk in jezelf kunnen aanboren!
quote:Maar weinigen zijn echt in staat om dat te bereiken en laten we eerlijk zijn: het is ook vrij moeilijk. Religie is in een veel opzichten wel een eenvoudig lapmiddel. Bedriegelijk eenvoudig misschien maar voor sommigen werkt het nu eenmaal. Zouden die echt "wakker" gemaakt moeten worden omdat het niet echt is?
Op zondag 16 februari 2003 21:12 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Ha haha, religies die mensen gelukkig maken?
Laat me niet lachen!
Geluk vind je in jezelf en in de volle acceptatie van jezelf en het hier en nu.
Je moet leren te bestaan in het HIER en NU. Eenmaal onder de knie zul je vaak het geluk in jezelf kunnen aanboren!
quote:Waarom lukt het mij als supersimpele boerentrien dan wel gewoon direct?
Op zondag 16 februari 2003 21:26 schreef thoth het volgende:[..]
Maar weinigen zijn echt in staat om dat te bereiken en laten we eerlijk zijn: het is ook vrij moeilijk.
Je aansluiten bij een religie die je voor je laat denken, is exact hetzelfde als het verkopen van je ziel aan een aards en duister instituut. Niemand heeft religie nodig.
Andersom wel!
quote:Misschien had je een goede reden. Mensen die geluk op een andere manier hebben gevonden (religie) zijn doorgaans niet echt geneigd om van mening te veranderen (en waarom zouden ze, immers ze zijn al gelukkig). Dit gaat alleen op wanneer mensen geen idee hebben wat ze met hun leven aanmoeten. Voor die anderen......nouja, helaas. De illusie is nu eenmaal prettiger dan de werkelijkheid.
Op zondag 16 februari 2003 23:45 schreef Idols-fanaat het volgende:
Waarom lukt het mij als supersimpele boerentrien dan wel gewoon direct?
quote:Niet dat het me wat uitmaakt hoor, idols-fanaat, maar jouw denken is ook te herleiden tot een religie/stroming. "geluk vind je in jezelf" daar herken ik een new-age-, en positief denken-ideologie in.
Op zondag 16 februari 2003 23:45 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Waarom lukt het mij als supersimpele boerentrien dan wel gewoon direct?
Beetje zelfrespect en beetje oefenen baart kunst hoor!Je aansluiten bij een religie die je voor je laat denken, is exact hetzelfde als het verkopen van je ziel aan een aards en duister instituut. Niemand heeft religie nodig.
Andersom wel!
Ik vind het ontzettend lullig voor je. Ik denk dat niemand makkelijk de klap even verwerkt als je geliefde je plots verlaat, om welke reden dan ook. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen enorm geschaad is en dat je ontzettend bang bet voor andere vrouwen, maar ga er niet vanuit dat alle vrouwen hetzelfde zijn, want dat is echt niet zo.
Ik heb er heel veel tijd aan besteed om te doorgronden wat mij nu was overkomen. Waarom moest dit gebeuren? Het antwoord heb ik niet kunnen vinden en eigenlijk boeit het me niet meer zo. Waarschijnlijk was mijn ex op de een of andere manier niet langer gelukkig in onze relatie, waarom is mij een raadsel, de manier waarop ze het heeft aangepakt om de relatie te be-eindigen is op zijn minst discutabel, maar de conclusie die ik mijzelf heb gesteld, is dat ik niet het recht heb om van haar te velangen bij me te zijn, terwijl ze ongelukkig is.
Het klinkt hard, zeker omdat jij de gekwetste persoon bent, maar denk je dat het een oplossign was geweest als ze bij je was gebleven alleen maar om jou gelukkig te maken? Kun je werkelijk zeggen oprecht van iemand te houden, als je hem/haar niet hetzelfde geluk gunt als jezelf??
Het leven ligt niet vast, kent zijn ups en downs. Volgens mij is er niemand die het ideale leven heeft, dus maak er gewoon het beste van dat je kunt.
Liefde kun je niet vinden, die vindt jou. Het klinkt cliche, maar is wel waar. Nu is de wond nog vers, maar dat zal helen. Mensen kunnen je daarbij helpen. Persoonlijk heb ik ontzettend veel op internet gezeten en gechat en gemaild met wildvreemde mensen, die een luisterend oor hadden en velen ook goed advies. Enkelen behoren nu tot mijn selecte groep van vrienden en kennissen. Eentje is er zelfs heel bijzonder, want haar mag ik sinds een kleine zes maanden mijn vriendin noemen.
Ik zeg niet dat internet heilig is, maar aangezien je zelf aangeeft moeilijk contact te leggen, is het misschien een oplossing voor je?
Heb vertrouwen in jezelf en eis even niet teveel van jezelf... pijn verdwijnt, maar moet wel de kans krijgen :-)
Heel veel sterkte en succes!!
Toen ik zo in de put zat was er een ding wat ik me had voorgenomen (ja uit ervaring was niet de eerste keer) blijf onder de mensen.
Ik ging vaak naar bandjes en live optredens toe puur om onder de mensen te zijn toch de gezellige sweer te proeven.
Soms kom je thuis heerlijk gedanst voel je je klote omdat je met niemand gepraat hebt maar ook vaak genoeg hele leuke gesprekken gevoerd met jongens en meiden.
Dus het advies van Dwannie ga naar bandjes.
Dwan
quote:Mja daar moet ik dan met vrienden heen en die heb ik niet. Naja, heb ik natuurlijk wel (een paar) maar 1tje wil alleen maar thuis zitten (deed ik eerst ook, maar wil ik dus verandering in brengen. De ander gaat bijna nooit mee, en is een beejte een vreemd type..ik kan dat niet uitleggen maar hij heeft een soort humor die niemand begrijpt en als je daar adn wat van zegt wordt ie kwaad, daarbij heeft ook die altijd zoiets van "laat maar zitten". De 3e zie ik eigenljik maar 2x in de week tijdens het sporten, en heeft verder een totaal ander leven dan ik. De 4e woont in Rotterdam nu, dus dat schiet ook niet op.
Op maandag 17 februari 2003 11:40 schreef Dwan het volgende:
Hee Man,Toen ik zo in de put zat was er een ding wat ik me had voorgenomen (ja uit ervaring was niet de eerste keer) blijf onder de mensen.
Ik ging vaak naar bandjes en live optredens toe puur om onder de mensen te zijn toch de gezellige sweer te proeven.Soms kom je thuis heerlijk gedanst voel je je klote omdat je met niemand gepraat hebt maar ook vaak genoeg hele leuke gesprekken gevoerd met jongens en meiden.
Dus het advies van Dwannie ga naar bandjes.
Dwan
quote:Nee zeg, gatverdarrie, ik vind het new-age gedoe walgelijk. Ik ben geen volger, ik ben iemand die je eclectisch kunt noemen. Hier wat van, daar wat van en een hele hoop van mezelf. New-age lektuur lees ik nooit en ander new age gewauwel...sja daar ga ik bijna van overgeven....sorry.
Op zondag 16 februari 2003 23:58 schreef R_ON het volgende:[..]
Niet dat het me wat uitmaakt hoor, idols-fanaat, maar jouw denken is ook te herleiden tot een religie/stroming. "geluk vind je in jezelf" daar herken ik een new-age-, en positief denken-ideologie in.
Bovendien noem je jezelf "de grootste idolsfanaat". Vaak heeft dat ook te maken met het feit dat je een bepaald persoon of personen op een voetstuk plaatst en dus hoger inschat dan jezelf. Het geeft te denken.
In het hier en nu leven, dat IS toch ook gewoon zoals het zou moeten! In het verleden leven is dom en levert niets op. In de toekomst leven al evenmin...dus wat blijft er dan logischerwijs over?
Juistem!
Ik lees je reacties weleens en eigenlijk ben ik het regelmatig met je eens hoor.
In theorie heeft het ook niet zoveel zin om in het verleden of de toekomst te leven, maar in de praktijk gaat dat meestal anders. Het is heel menselijk om plannen te (willen) maken of zo af en toe eens terug te kijken op leven en zien wat je er van "gebakken" hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 17-02-2003 14:46]
quote:Ja de ene is wat stelliger in zijn beweringen (ingebakken docent..) en de ander is wat meer aftastend. Die variatie maakt de discussie smeuiig.
Op maandag 17 februari 2003 14:37 schreef R_ON het volgende:
Misschien ben ik wat minder 'stellig'. Je gebruikt zo vaak "moet" in je reacties. Mensen kiezen toch zelf.
quote:Nog een tip van dwannie: Lees
Op maandag 17 februari 2003 11:58 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Mja daar moet ik dan met vrienden heen en die heb ik niet.
het is geschreven vanuit de IK persoon dus dwannie ging vaak genoeg alleen iets ondernemen. Hier heb ik een hoop nieuwe vrienden leren kennen en zelfs mijn huidige vriendin.
dus, what's the f*vkin problem
Onderneem iets want je lot ligt in je eigen handen
Het kost tijd... Heb geduld...
quote:Wat je hier zegt is erg interessant. Op dit gebied van je leven(contacten leggen) kunnen de vrienden die je hebt je niet helpen. Dat lijkt me duidelijk.
Op maandag 17 februari 2003 11:58 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Mja daar moet ik dan met vrienden heen en die heb ik niet. Naja, heb ik natuurlijk wel (een paar) maar 1tje wil alleen maar thuis zitten (deed ik eerst ook, maar wil ik dus verandering in brengen. De ander gaat bijna nooit mee, en is een beejte een vreemd type..ik kan dat niet uitleggen maar hij heeft een soort humor die niemand begrijpt en als je daar adn wat van zegt wordt ie kwaad, daarbij heeft ook die altijd zoiets van "laat maar zitten". De 3e zie ik eigenljik maar 2x in de week tijdens het sporten, en heeft verder een totaal ander leven dan ik. De 4e woont in Rotterdam nu, dus dat schiet ook niet op.
Alleen daarheen gaan vind ik ook niets. Dus ja, dat schiet al met al dus niet echt op
Ik heb wel aardig veel vrienden, maar heb het idee dat ik een beetje langs ze heen leef sinds ik een vriendin heb (gehad)... En ik stap al helemaal op niemand af & ben ook erg gesloten. Misschien moeten we maar is een 'gespreksonderwerpen-topic' openen!
Het gevoel dat ik had met mijn ex heb ik echt nog nooit gehad, en ik ben zooo bang dat ik dat ook nooit meer zal hebben... Maargoed, ik ga werken, tot vanavond
quote:Euh...werk ze, daar ben ik nu ook (@ work dus). Ik zie je post vanavond wel komen dan denk ik
Op vrijdag 21 februari 2003 08:10 schreef marc20 het volgende:
CcolGuy, ik weet ook precies hoe je je voelt... Het is hier net anderhalve maand uit, en net als ik denk dat het goed gaat, mis ik weer een meisje om me heen... Lekker op de bank zitten, stappen, knuffelen, etc...Ik heb wel aardig veel vrienden, maar heb het idee dat ik een beetje langs ze heen leef sinds ik een vriendin heb (gehad)... En ik stap al helemaal op niemand af & ben ook erg gesloten. Misschien moeten we maar is een 'gespreksonderwerpen-topic' openen!
Het gevoel dat ik had met mijn ex heb ik echt nog nooit gehad, en ik ben zooo bang dat ik dat ook nooit meer zal hebben... Maargoed, ik ga werken, tot vanavond
Idd ik ken je verhaal en kan me precies indenken in je.
Ik ben sinds zondag vrijgezel weer, het meisje van me dromen had mij gedumpt, ik weet hoe zwaar et is, hoe je je dan voelt en wat je dan wel allemaal niet mist
De smsjes van haar met een lief einde "ik hou van je", of waneer ze naast je ligt ze het liev en zachtjes in je oor fluisterd. Ik mis het ook
Ik ben ook kapot van binnen, maar moet inderdaad ook verder en doe net of ik me ook weer een beetje beter voel. Maar ik ben dus net als jij helemaal kapot van binnen. We hadden niet zo super lang, iets meer als 2 maanden, maar toch was je 2 maanden de gelukkigste jongen van de wereld.
Je ziet wel andere leuke meiden, althans ze ogen leuk. Leuk uiterlijk ze zien er knap uit, maar je kent ze totaal niet. En the guts om een gesprek met ze aan te gaan heb je totaal niet in deze periode.
Ook heb ik nu totaal geen behoefte aan een relatie denk ik.
Je moet eerst dit verwerken, hoe lang het duurt weet niemand jij bent er al 2,5 maand mee bezig, ik 3 dagen..
Ik wil hiermee geen medelijden of aandacht ik wil alleen je laten zien dat je niet de enigste bent met zo een rot gevoel, en er meer mensen zijn (zoals ik) die zich eenzaam voelen
het is lullig voor je dat je geen goede vrienden, want die hadden je er wel doorheen gesleept! als ik kijk naar mijn eigen situatie, ik ben gewoon vanaf dezelfde dag dat het uitging wezen stappen! in het begin rustig aan, een uurtje ofzo, en na een paar dagen (gebeurde in zomervakantie, vandaar paar daagjes.... ) ging ik gewoon de hele nacht door met mijn vrienden.
hierdoor wordt het stukken makkelijker om iemand van je af te zetten. het feit dat je nog steeds van haar houdt enzo, dat zal je altijd blijven hebben. dat heb ik nog steeds, en voor mij is het inmiddels al 7 maanden geleden ofzo.
maar zorg gewoon dat je weer onder de mensen komt, en lekker belangrijk als je dan toevallig je ex tegen komt. die zal het alleen maar goed van je vinden als je je leven weer oppakt!
quote:uhm...wacht ff, jullie begrijpen het verkeerd he
Op woensdag 26 februari 2003 10:47 schreef RipCurl het volgende:
doordat je nu al 2,5 maand "eenzaam" thuis achter je computertje zit, maak je de opstap naar het "echte" leven alleen maar moeilijker!het is lullig voor je dat je geen goede vrienden, want die hadden je er wel doorheen gesleept! als ik kijk naar mijn eigen situatie, ik ben gewoon vanaf dezelfde dag dat het uitging wezen stappen! in het begin rustig aan, een uurtje ofzo, en na een paar dagen (gebeurde in zomervakantie, vandaar paar daagjes....
) ging ik gewoon de hele nacht door met mijn vrienden.
hierdoor wordt het stukken makkelijker om iemand van je af te zetten. het feit dat je nog steeds van haar houdt enzo, dat zal je altijd blijven hebben. dat heb ik nog steeds, en voor mij is het inmiddels al 7 maanden geleden ofzo.
maar zorg gewoon dat je weer onder de mensen komt, en lekker belangrijk als je dan toevallig je ex tegen komt. die zal het alleen maar goed van je vinden als je je leven weer oppakt!
Ik ben tegen de 30, heb ook geen stap vrienden (alleen mede pc nerds of stelletjes waar je 3 maanden van te voren wat moet plannen), heb nu al 5 jaar geen sex meer gehad en voel me heel erg alleen.
Nieuwe mensen ontmoeten is heel moeilijk want ik moet het in mijn eentje doen. Nooit komt een kennis met een leuke vrijgezelle meid langs, nooit nodigen mijn collega nerds eens een vrijgezelle meid uit als we dan eens uitgaan. Nooit komt er eens een leuke meid op me afstappen als ik uitga. Dat komt omdat mijn mede nerds er ook uitzien als de klassieke nerds. Ik zie er best aantrekkelijk uit (al ben ik best een nerd van binnen ).
Thuis verdoe ik mijn tijd met porno, waardoor ik alleen maar gefrusteerder wordt.
Op chat boxen zit iedereen met elkaar te lullen en kom je er haast niet tussen.
Dus zoals je ziet, het kan altijd nog slechter. Beeld je in dat je mij bent en je voelt je bij lange niet zo vervelend meer. Volgend jaar hebbie wel weer een nieuwe vriendin. En alleen al het feit dat je zomaar sex kan hebben als je dat wilt maakt je al superieur aan gefrusteerde loners zoals ik.
quote:Waaruit concludeer jij dat het een FEIT is dat ik zomar sex kan hebben als ik dat wil
Op woensdag 26 februari 2003 13:28 schreef Vlaggetje het volgende:Dus zoals je ziet, het kan altijd nog slechter. Beeld je in dat je mij bent en je voelt je bij lange niet zo vervelend meer. Volgend jaar hebbie wel weer een nieuwe vriendin. En alleen al het feit dat je zomaar sex kan hebben als je dat wilt maakt je al superieur aan gefrusteerde loners zoals ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |