Eupen!quote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt heel interessant, want volgend jaar is de VRT weer aan de beurt en die willen het liefst dat het Vlaanderen wordt. De Waalse omroep is het daar niet mee eens en na veel getouwtrek wordt het dan iets wat niemand verwacht
Iemand die met z’n onderbuik het plebs probeert te informeren. En er voor betaald krijgt ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
'hardrock'
'absurd'
Wat is dit toch voor 'expert' joh.![]()
[ x ]
Ik zal wel compleet missen wat er zo absurd aan dit dan, bij Let3 kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen. Die hele show daar om heen om te shocken/op te vallen. Maar dit is een rock nummer met dansers en een neon light achtergrond? En gewoon een tekst over dat veel jonge Kroaten naar West-Europa trekken? (met een beetje kat sprinkles). Moet het ESF een competitie zijn enkel pop nummers en acts in galajurken en pakken?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
'hardrock'
'absurd'
[ x ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
'hardrock'
'absurd'
[ x ]
Aran liep vorig jaar bij EIC nog te roepen dat ie Käärijä niks vond en ook absurd enzo en zelfs agressief vond ie het overkomen. Vanuit Liverpool riep hij ineens DIT IS EEN WINNING SONG en was alles fantastisch (lekker met de meute mee roepen natuurlijk) en nu gooit ie Käärijä weer net zo hard terug op de absurd-hoop.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zal wel compleet missen wat er zo absurd aan dit dan, bij Let3 kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen. Die hele show daar om heen om te shocken/op te vallen. Maar dit is een rock nummer met dansers en een neon light achtergrond? En gewoon een tekst over dat veel jonge Kroaten naar West-Europa trekken? (met een beetje kat sprinkles). Moet het ESF een competitie zijn enkel pop nummers en acts in galajurken en pakken?
Misschien is het ook wel de beleving van een deel van de kijkers. Dat die Käärijä en Baby Lasagna ook maar bizar vinden. Maar het voelt ook als wrijven op dat plekje van veel mensen, songfestival is maar kermis.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Aran liep vorig jaar bij EIC persmiddag nog te roepen dat ie Käärijä niks vond en ook absurd enzo. Vanuit Liverpool riep hij ineens DIT IS EEN WINNING SONG en was alles fantastisch (lekker met de meute mee roepen natuurlijk) en nu gooit ie Käärijä weer net zo hard terug op de absurd-hoop.
Als er ķets bizar en absurd is, is het zijn gedrag hierin.
Pak hem aan Momo!quote:Op maandag 26 februari 2024 11:33 schreef Momo het volgende:
Aran reageert wel op mijn commentaar.
[ x ]
[ x ]
Ik zou het als liefhebber (wat hij zegt te zijn) dan als taak (of noodzaak) zien om juist die mensen te informeren hierover zodat ze meer komen te weten over een nummer. Ze hoeven het niet ineens goed of beter te vinden als het hun smaak niet is maar het is jammer om in een algemene tweet de boel af te wimpelen als absurd en dan pas in de replies, die de Meute niet leest, te zeggen dat het allemaal genuanceerder en betekenisvoller is.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de beleving van een deel van de kijkers. Dat die Käärijä en Baby Lasagna ook maar bizar vinden. Maar het voelt ook als wrijven op dat plekje van veel mensen, songfestival is maar kermis.
Hij liep wél weg met het lied van Käärijä in Liverpool en noemde het toen een winning song. Heb het net nog teruggezocht. Dan is het echt zo unfair om het dan nu weer alleen weg te zetten als 'absurd'.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de beleving van een deel van de kijkers. Dat die Käärijä en Baby Lasagna ook maar bizar vinden. Maar het voelt ook als wrijven op dat plekje van veel mensen, songfestival is maar kermis.
Kom op, veel van de populaire muziek acts nu wereldwijd en in het verleden zijn ook gewoon kleurrijk en zoeken ook elke keer naar visueel entertainment en creativiteit. Die zijn ook niet allemaal Suzan en Freek.
Ja he. En z'n optreden na de winst was imho nóg beter want heel ontspannen!quote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef H_T het volgende:
Zijn optreden in de finale was wel een stuk beter dan het optreden eerder in de week
Nou ja, het probleem is natuurlijk dat het gewoon commerciėle media zijn, die doen wat het breedste publiek aanspreekt. Het is geen real-time Wikipedia dat heel neutraal elk proces beschrijft.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:23 schreef Greys het volgende:
Nog even over dat optreden en Aran enzo. Zou ķemand het absurd of bizar noemen als bv een Taylor Swift tijdens een concert neonroze katten zou projecteren op de achtergrond of pofmouwen zou hebben. Nee he.
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Nexum het volgende:
Tweede in de odds is wel heel overdreven
Ik heb Kroatiė nu gedeeld eerste met Frankrijk in m'n lijstje en dat wil toch wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.
Als ze de staging en zang beter aanpassen zie ik dit hoger eindigen dan Oekraļne. (Ja dat leest u goed)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.
Ik vind dit een typisch Eurovisie-nummer. Dat is niet per se een compliment. Het is niet slecht ofzo, maar de hype is nogal overdreven. Ook is dit nou wel echt een Käärijä-ripoff qua looks en presentatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg hier echt geen winnaar vibes bij..
Maar dat heb ik so far bij geen één nummer.
Ik hoor op zich wel duidelijke verschillen, en kan ergens ook wel begrijpen waarom zo veel mensen hier heel vrolijk van worden. Maar voor mij persoonlijk is het een gruwel als dit zou winnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit een typisch Eurovisie-nummer. Dat is niet per se een compliment. Het is niet slecht ofzo, maar de hype is nogal overdreven. Ook is dit nou wel echt een Käärijä-ripoff qua looks en presentatie.
In de jaren 90 had ik ze meerdere keren de winst gegund, maar dit jaar niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef Em31 het volgende:
Ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen, maar zou wel heel leuk zijn om een nieuw land als winnaar te hebben
Maar wie gun jij wel de winst Cyan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In de jaren 90 had ik ze meerdere keren de winst gegund, maar dit jaar niet.
Niemand so far.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar wie gun jij wel de winst Cyan?
Neeeeheeee dan gun ik het Cyprus meer, ook nog nooit gewonnen maar wel een nummer wat mijn smaak is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan kun je het net zo goed Kroatiė wél gunnen he, waarom niet!
Dat nummer is pas 17.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeeeheeee dan gun ik het Cyprus meer, ook nog nooit gewonnen maar wel een nummer wat mijn smaak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |