Wilders, doe er wat aan!quote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef hhh38 het volgende:
Irritant dat de NOS visuals geen PR laten zien
Maar gelukkig wel het verschil tussen BOE en BOE!quote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef hhh38 het volgende:
Irritant dat de NOS visuals geen PR laten zien
Gelukkig kunnen we Hein aan het werk zienquote:Op zondag 25 februari 2024 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd in welke rit we inhaken zometeen
Rit 1.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd in welke rit we inhaken zometeen
Was vergeten dat dat Hein is. En mensen kijken speciaal naar dit NK om Hein te zien hoorde ik daarstraks.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we Hein aan het werk zien
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was vergeten dat dat Hein is. En mensen kijken speciaal naar dit NK om Hein te zien hoorde ik daarstraks.
Het is dat het uitbreiden van Thialf duur is, anders waren de bochten speciaal voor Hein twee keer zo ruim aangelegdquote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef AllesKaputt het volgende:
Hein verdient een eigen stootkussen in Thialf als hij ooit stopt met schaatsen.
Altijd spanning en sensatie of hij de binnenbocht houdt.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Gewoon alleen maar rechtdoor speciaal voor Heinquote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is dat het uitbreiden van Thialf duur is, anders waren de bochten speciaal voor Hein twee keer zo ruim aangelegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |