Op zich nu wel goed gepiekt. Wellicht iets om richting december mee te nemenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar reden er ook maar 2, geloof ik
Helaas had graag hem en Wennemars zien gaan.quote:
Ja, maar bedoelde dat ze dus ook helemaal niet naar het WK afstanden konden pieken omdat ze daar niet waren.. vooral dus slecht bij de plaatsingswedstrijdenquote:
Klopt. Maar de meesten waren wel in Noord-Amerika van tevoren en daar waren ze ook niet goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde dat ze dus ook helemaal niet naar het WK afstanden konden pieken omdat ze daar niet waren.. vooral dus slecht bij de plaatsingswedstrijden
Dat krijg je met kwalificatie voor een toernooi in maart op basis van een wedstrijd in december. Vrees ook een beetje voor Groenewoud in Inzell.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd naar het niveau van de Boo straks, kan best dat Prins en Scheperkamp daar verder kunnen komen.
Sowieso wel hoog niveau hier, in tegenstelling tot de vrouwen
Effectief was dat met het idee om ze rust voor dit toernooi te geven. Degenen die zich daar plaatsten moesten ook top zijn voor WK Afstanden natuurlijk. Om ze dan een extraatje te geven vind ik wel primaquote:Op zondag 25 februari 2024 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat krijg je met kwalificatie voor een toernooi in maart op basis van een wedstrijd in december. Vrees ook een beetje voor Groenewoud in Inzell.
Ja dat idee snap ik ook wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief was dat met het idee om ze rust voor dit toernooi te geven. Degenen die zich daar plaatsten moesten ook top zijn voor WK Afstanden natuurlijk. Om ze dan een extraatje te geven vind ik wel prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |