Hopen dat Otterspeer ambities in die richting heeft.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar Krol blijft in de toekomst ook een hoogvlieger
Miste even waardoor? Ziek?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:30 schreef heywoodu het volgende:
12 weken niet mogen trainen in de zomer
En dan nu zo presteren. Conijn blijft maar punten scoren op de 'ik juich voor deze atleet'-ladder
Ze wil het niet exact zeggen volgens mij, maar wel duidelijk een gezondheidsprobleem ja. Maandenlang eigenlijk alleen maar mogen wandelen...quote:
Denk het niet. Hij vliegt alleen maar uit de bochtquote:Op zondag 25 februari 2024 14:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hopen dat Otterspeer ambities in die richting heeft.
Tenenkrommend.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bert weer zijn bonus verdiend
Conijn en een herboren Visser.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Van alle schaatsers gun ik Conijn plaatsing voor Milaan/Cortina het meest
Oh dat zou ik ook erg mooi vinden jaquote:Op zondag 25 februari 2024 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Conijn en een herboren Visser.
Ik denk dat we voor die herboren Visser nog wat langer moeten wachten, als die ooit gaat komen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Conijn en een herboren Visser.
Het wordt druk op de lange afstandenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook erg mooi vinden ja
Ze krijgen een gage, maar dat is niet gekoppeld aan de kaartverkoop. En de sponsering is ook voor de ISU.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende: [..] De ISU verdient niets aan het organiseren van WKs? Dat zou de FIFA nooit laten gebeuren.
Hij deed het interview met Bosker gisteren ook prima.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:34 schreef franklop het volgende:
Ach Bert deed dit resepectvol toch?
Zoals een journalist behoort te doen doorvragen en naar mijn idee op tijd gestopt met verder vragen.
Wie?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:35 schreef Montov het volgende:
Wanneer krijgt Jos de Vos zijn afscheidsceremonie?
Niet zo onbevangen, maar ze kan haar oude niveau op de 5km echt wel weer gaan benaderen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Esmee Visser gaat nooit meer de oude worden helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |