Dylano zei wel iets van: snel rekenen en dan snel rennen, want Jimmy rekent ook snel, maar rent niet zo snel.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef BB-King het volgende:
Tatyana heeft het ook verpest bij Ronahi.
Onderbrak haar antwoord op haar vraag te snel bij de live uitzending.
Ik kan het ook slecht. De enige tafels waar ik goed in ben, zijn de tafels in een pizzeria 🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef Snoozey het volgende:
op die leeftijd al niet meer kunnen rekenen is wel triest hoor
Dat 'verkeerd neergezet worden in de buitenwereld' ligt volgens Rohani en Tyron dus uitsluitend aan de vragen en antwoorden in de live.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef BB-King het volgende:
Tatyana heeft het ook verpest bij Ronahi.
Onderbrak haar antwoord op haar vraag te snel bij de live uitzending.
zijn ze de tafels aan het opschrijven??quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
en vroeger mocht er ook niet geschreven worden door BB word nu ook wel veel toegelaten hoor, nu te behoefte voor een spel tafels opschrijven kom op zeg!
soebaroe heeft cijfer dislexiequote:Op zondag 25 februari 2024 15:29 schreef BB-King het volgende:
Hadden er niet een hoop dyscalculie in deze groep?
In ieder geval Karen. Maar denk dat Ashley niet zoveel beter is.
Rohaniquote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zijn ze de tafels aan het opschrijven??
Vergeten die mensen dat er streams zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat 'verkeerd neergezet worden in de buitenwereld' ligt volgens Rohani en Tyron dus uitsluitend aan de vragen en antwoorden in de live.
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zijn ze de tafels aan het opschrijven??
Dat lijkt me heel vervelend om te hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soebaroe heeft cijfer dislexie
Karen en Randy ookquote:Op zondag 25 februari 2024 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend om te hebben
Alleen geen tactische zaken mag geschreven worden. Ik kan mij Hieke uit BB2 nog herinneren die het met de vinger op je been schrijven tot kunst had verheven en dat werd uiteindelijk verboden.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
en vroeger mocht er ook niet geschreven worden door BB word nu ook wel veel toegelaten hoor, nu te behoefte voor een spel tafels opschrijven kom op zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |