abonnement Unibet Coolblue
pi_212577539
Wie heeft Unreal Tournament (UT GOTY 99) gespeeld en welke modes speelde jij?

Jaren heb ik instagib gespeeld, 1 shot, 1 kill maar toen kwam er SLV uit, een mod waarbij je op een dikke raket kon vliegen en tijdens het vliegen zelfs raketten kon afvuren!

Heb nooit echt in een clan gezeten, daarvoor had ik geen ruimte in mijn schema maar speelde wel veel met/tegen clans... was een prachtige tijd en wat heeft dit spel mij uren en uren gekost!!



Een van de gozers waar ik wel eens tegen/mee speelde heeft een leuk filmpje van SLV gemakat

Dus what about you?
Just say hi!
pi_212577564
Zeker! Vooral Capture the flag als ik me goed herinner, in map Two Towers.
Maar als snel de overstap gemaakt naar Tactical Ops :)
pi_212577570
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 08:09 schreef Piles het volgende:
Zeker! Vooral Capture the flag als ik me goed herinner, in map Two Towers.
Maar als snel de overstap gemaakt naar Tactical Ops :)
Zeer leuke map, tenzij je last had van 'snipers' die zich ergens op de randen van de toren verborgen en de spam plekken bestookten...
Just say hi!
pi_212577874
Bazengame _O_

Overigens speelde ik in die tijd Gore, dat leek er wel op was ook een vette game.
blablablabla
  zondag 25 februari 2024 @ 09:32:31 #5
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_212578206
Veel gespeeld idd. In de tijd dat we nog geen breedband internet hadden. Capture the flag veel gedaan, zo’n map op een boot!? Die rakettenschieter staat me nog het meest bij, bazengun.

Even gegoogled, ik speelde blijkbaar ook veel ‘assault’. Dat is de map met de boot.

[ Bericht 21% gewijzigd door kloon_bassie op 25-02-2024 09:41:33 ]
  zondag 25 februari 2024 @ 10:33:48 #6
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212579071
Dit spel kent iedere gamer van 25> wel natuurlijk. De eerste echt populaire online multiplayer FPS.
Ik speelde altijd als de Warcow in de goty editie :D :P
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212579599
Ja, helemaal kapot gespeeld. Lanparty's for life.

Ik speelde eigenlijk alles maar was vooral groot fan van instagib. Mijn internet was nog geen breedband dus ik zat echt uren achter elkaar tegen allemaal godlike bots te oefenen. Toen hadden we een keer een lan op school waar we een instagib tournament deden. Heb ik mooi even bioscoopbon binnen gesleept. 8-)

Maar geweldig spel. Sowieso om en nabij Unreal Tournament was een golden age voor pc gaming en multiplayer specifiek.
Conscience do cost.
pi_212580208
Je kunt trouwens UT GOTY nog gewoon spelen, echter zijn de officiele servers offline maar gelukkig is er een alternatief opgezet.

https://ut99.org/servers
Just say hi!
pi_212580224
quote:
8s.gif Op zondag 25 februari 2024 11:13 schreef ems. het volgende:
Ja, helemaal kapot gespeeld. Lanparty's for life.

Ik speelde eigenlijk alles maar was vooral groot fan van instagib. Mijn internet was nog geen breedband dus ik zat echt uren achter elkaar tegen allemaal godlike bots te oefenen. Toen hadden we een keer een lan op school waar we een instagib tournament deden. Heb ik mooi even bioscoopbon binnen gesleept. 8-)

Maar geweldig spel. Sowieso om en nabij Unreal Tournament was een golden age voor pc gaming en multiplayer specifiek.
Dit ja!
pi_212597414
quote:
5s.gif Op zondag 25 februari 2024 08:02 schreef Chandler het volgende:
Wie heeft Unreal Tournament (UT GOTY 99) gespeeld en welke modes speelde jij?
Instagib 200% speed. Na maanden lanparty's werden we daar behoorlijk goed in met z'n zessen.
En als we dan speelden bij anderen dan vonden we dat een beetje 'makkelijk en langzaam' gaan :)

De retro podcast die ik wel eens luister heeft laatst ook een server gemaakt: https://retrogib.com/
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_212639391
Helemaal dood gespeeld.

Bijna altijd instagib idd.

En je had ook van die parcour maps die waren ook wel leuk af en toe.
pi_212641235
Ik heb het ook helemaal grijs gespeeld, ook vooral met instagib maar normale deathmatches vond ik ook leuk om te doen. Mijn favoriete map was Deck 16.
pi_212645870
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 11:50 schreef Chandler het volgende:
Je kunt trouwens UT GOTY nog gewoon spelen, echter zijn de officiele servers offline maar gelukkig is er een alternatief opgezet.

https://ut99.org/servers
Top dat dit bestaat, heel af en toe speel ik het nog wel eens in een LAN-party (Nou ja meer 2/3 mensen die bij elkaar komen dan echt een groot evenement :+ )

Ga het binnenkort proberen, kijken of CtF en Instagib nog een beetje lukken. (Deck 16 was een toffe map :D )
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:08:24 #14
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212647438
Wat vinden/vonden jullie altijd zo leuk aan Instagib mutator?
Ik had dan juist vaak last van rage quit en ik vond de verschillende wapens in UT juist zo vet altijd.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212652655
Het is leuk en snel en skill in z'n basale en puurste vorm. En rage quitten doe ik niet aan :P

Maar normaal UT was ook heel vet hoor.
Conscience do cost.
pi_212686532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:08 schreef dikkedaniel het volgende:

Wat vinden/vonden jullie altijd zo leuk aan Instagib mutator?
De enorme snelheid en gelijkheid. Pang -> Ik dood -> Respawn -> Pang, jij dood -> Pang, ik dood -> Respawn -> Etc.

quote:
Ik had dan juist vaak last van rage quit en ik vond de verschillende wapens in UT juist zo vet altijd.
Ik speelde praktisch nooit met niet-vrienden en meestal op een LAN. Valsspelen en rage quitten bestaat dan amper.

Die grote rocket launcher en dan die raket besturen was ook altijd vet.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 19:41:19 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212840033
Instagib CTF _O_ Die adrenaline rush als je met de vlag wegrent en alles ontwijkt :9~
What can change the nature of a man?
pi_212881640
Misschien wel mijn favoriete game ooit, in ieder geval één van de meest gespeelde.
Instagib was altijd tof, maar speelde het meeste sniper only op mod-made maps. Van die gigantische huiskamers die ze hadden nagemaakt. Echt heel tof.

Of instagib op een hele kleine map zonder beschutting, was altijd pure mayhem.

Ik heb geen game pc meer, maar ik mis die tijd nog wel.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 19:27:24 #19
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212885874
Instagib standaard. Zijn er nog servers?
  vrijdag 22 maart 2024 @ 19:12:56 #20
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_212917727
Ik heb dat spel grijsgespeeld.

Vooral low gravity instagib in CTF-FacingWorlds. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')