Das het moederpoes-complex.quote:Op zondag 25 februari 2024 07:38 schreef Marsenal het volgende:
Dit herken ik niet. Ik heb nog nooit een vrouw gehad die me aan mn eigen moeder deed denken. Opvallend is wel, dat alle vrouwen die ik heb gehad een beetje op hun eigen moeder leken. Misschien is dat iets om te onderzoeken.
Sarcastisch?quote:Op zondag 25 februari 2024 07:38 schreef Marsenal het volgende:
Dit herken ik niet. Ik heb nog nooit een vrouw gehad die me aan mn eigen moeder deed denken. Opvallend is wel, dat alle vrouwen die ik heb gehad een beetje op hun eigen moeder leken. Misschien is dat iets om te onderzoeken.
Zelf ook een Oedipus-complex gehad en vind mijn moeder nog steeds aantrekkelijke vrouw.quote:Op zondag 25 februari 2024 07:32 schreef Apoint2 het volgende:
Allereerst: wat zijn jouw eigen gedachten en wat zijn jouw antwoorden op je vragen?
OT: nooit gehad.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:29 schreef WaarisFreud het volgende:
[..]
Zelf ook een Oedipus-complex gehad en vind mijn moeder nog steeds aantrekkelijke vrouw.
Dus vertel: wat is jouw eigen ervaring met je moeder? Of heb je zelf misschien een Oedipus-complex ?quote:Ik wil in dit topic de ruimte bieden om over dit alles vrij van gedachten te wisselen.
Oedipus speelt vooral bij kleuters.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus vertel: wat is jouw eigen ervaring met je moeder? Of heb je zelf misschien een Oedipus-complex ?
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:29 schreef WaarisFreud het volgende:
[..]
Zelf ook een Oedipus-complex gehad en vind mijn moeder nog steeds aantrekkelijke vrouw.
quote:
Voor mij betekent van gedachten wisselen dat iemand zijn of haar gedachten ergens over uitspreekt, waarop de ander reageert met zijn of haar gedachten. Ik vind dit een beetje een karige uitleg.quote:Ik wil in dit topic de ruimte bieden om over dit alles vrij van gedachten te wisselen.
Mag me alles vragen. Maar graag wel specificeren wat je precies wil wetenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
Voor mij betekent van gedachten wisselen dat iemand zijn of haar gedachten ergens over uitspreekt, waarop de ander reageert met zijn of haar gedachten. Ik vind dit een beetje een karige uitleg.
Dus vertel : wat zijn jouw eigen gedachten hierover?
Hoe oud is hij en waar merk je dat aan?quote:Op zondag 25 februari 2024 09:32 schreef Luuntje het volgende:
Nee....ik niet, maar vrees dat mijn zoontje er wel naar neigt.
Maar goed, die zit met meer dingen dan alleen dat.
Was niet mijn bedoeling!quote:Op zondag 25 februari 2024 08:55 schreef Armani XL het volgende:
[Modbreak]
Laten we het gewoon voor nu bij het onderwerp houden!
Of TS een kloon is, ja of nee, houden wij ons wel mee bezig
[/modbreak]
Qua uiterlijk? Wil je iets met haar doen? Heb je dat al gedaan?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:29 schreef WaarisFreud het volgende:
[..]
Ja. Nee.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Qua uiterlijk? Wil je iets met haar doen? Heb je dat al gedaan?
Als je wilt dat je topic kans van slagen heeft zal je zelf ook een beetje je best moeten doen als andere mensen je vragen stellen...quote:
Je hebt gelijk maar ik wist niet of dat serieuze vraag was. Lijkt me evident dat je geen seks met je eigen moeder wil toch? Misschien over fantaseren maar niet serieus naar handelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als je wilt dat je topic kans van slagen heeft zal je zelf ook een beetje je best moeten doen als andere mensen je vragen stellen...
Hij is tien en hangt behoorlijk aan me, heeft ook vaak geroepen met me te willen trouwen en dat ik sexy ben. Dus jaquote:Op zondag 25 februari 2024 09:48 schreef WaarisFreud het volgende:
[..]
Hoe oud is hij en waar merk je dat aan?
En zo eindig je dus op Fokquote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef Cruzinats het volgende:
Op de basisschool droomde ik als klein jongetje over de meisjes in groep 6/7/8 dat ik op hun kont reed net zoals Mario op Yoshi zat in Yoshi's Island en dat we dan rondjes deden over het schoolplein.
Dit vind ik een veel leuker onderwerp. Kun je daar eens wat meer over vertellen?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef Cruzinats het volgende:
Op de basisschool droomde ik als klein jongetje over de meisjes in groep 6/7/8 dat ik op hun kont reed net zoals Mario op Yoshi zat in Yoshi's Island en dat we dan rondjes deden over het schoolplein.
Ja zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef WaarisFreud het volgende:
[..]
Mag me alles vragen. Maar graag wel specificeren wat je precies wil weten
Dat gaat niet over aantrekkingskracht dus, dat gaat gewoon over aandacht van de persoon die het belangrijkste in hun leven is. En ze zien de vader dan niet als een bedreiging maar als iemand die ook aandacht krijgt wat voor hun gevoel ten koste van hun aandacht gaat. Maar dat kan ook een vriendin, buurvrouw, pakketbezorger, broertje/zusje zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:49 schreef WaarisFreud het volgende:
[..]
Oedipus speelt vooral bij kleuters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |