mja. Ik kon er ook geen kut van maar ging er ook voor.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nah het is meer dat ze het lef/vertrouwen missen om eens een duel aan te gaan. Of om de bal vast te houden.
dat is wel het schoolvoorbeeld iddquote:
Hopelijk. Maar dat hebben we vaker gedacht.quote:
damned if you do, damned if you don't.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
Schip toont zogenaamd ballen. Weinig chique dit.
Bij verlies vandaag komt Schippie ook echt wel onder druk te staan hoor. Dit is weer ouderwets niveau Steijn/Maduro.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
ja je had hem beter niet meer kunnen opstellen maargoed dit is geen liefdadigheidsinstelling he. Schip doet het ook liever niet lijkt mequote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
Vlak voor zijn wissel kwam ie lachend in beeld (volgens mij) maar mss blij dat ie uit zijn lijden verlost is.quote:
Er zit gewoon niet zoveel meer in. Prutselectie.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij verlies vandaag komt Schippie ook echt wel onder druk te staan hoor. Dit is weer ouderwets niveau Steijn/Maduro.
En dan? Weer een interim?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij verlies vandaag komt Schippie ook echt wel onder druk te staan hoor. Dit is weer ouderwets niveau Steijn/Maduro.
Ah ok. Niet gezien. Kan me niet voorstellen dat ie blij is want het is natuurlijk wel genant.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vlak voor zijn wissel kwam ie lachend in beeld (volgens mij) maar mss blij dat ie uit zijn lijden verlost is.
pakschaal vroeg zich af waarom iemand hogerhand zich er niet mee bemoeit (blind, Van gaal bijvoorbeeld).quote:Op zondag 25 februari 2024 17:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En dan? Weer een interim?
Nee laat Schip maar zitten tot einde seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |