brandhout. En diegenen met nog wat potentie lekker op de bank latenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Die Tahirovic is toch ook maar een dramatische speler.
Was natuurlijk hetzelfde verhaal donderdag, minder aanvallen betekent niet opeens dat het verdedigend beter staat.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vink heeft gelijk. Meer verdedigers neer zetten is niet gelijk aan een betere verdediging.
Ook op uitgekeken idd. Begon best goed...quote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Staat mooi bij de restquote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Dat nekt je nu echt idd, niemand op van de Boomen na, kan een bal op het middenveld vast houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was natuurlijk hetzelfde verhaal donderdag, minder aanvallen betekent niet opeens dat het verdedigend beter staat.
De beste verdediging voor ons is gewoon de aanval, dan maar 4-2 winnen, alleen is dan op dit moment het probleem dat 2 van de 3 geblesseerd zijn.
nee joh.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
Tahirovic gaat nog wel stappen maken. Gaaei niet. Die kan echt niks.
Welnee. Die jongen heeft de draaicirkel van een vliegtuig.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
Gaaei is een beetje de Deense Boilesen maar in zijn carriere heb ik nog altijd meer vertrouwen in dan in die van Tahirovic, al zal beider toekomst niet in Amsterdam liggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
Sinds Bergwijn er niet meer is blijkt het allemaal nog walgelijker.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Je zou bijna verlangen naar de weinige diepgang en halve dreigingen van Bergwijn.
Het is vooral moedeloosheid wat ik voel.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Je kan je niet eens kwaad maken op die gasten. Het is niet alsof ze het niet proberen maar ze kunnen gewoon niks.
ook over dat proberen heb ik soms wel mijn twijfels hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Je kan je niet eens kwaad maken op die gasten. Het is niet alsof ze het niet proberen maar ze kunnen gewoon niks.
Jip, heb echt onderschat hoe belangrijk ie voor dit Ajax is.. en vele met mij.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Je zou bijna verlangen naar de weinige diepgang en halve dreigingen van Bergwijn.
ze gaan maar lekekr werken voor hun ......geldquote:Op zondag 25 februari 2024 17:17 schreef Black-Death het volgende:
Wordt een hele drukke transferperiode in de zomer..
9 nieuwe basisspelers.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:17 schreef Black-Death het volgende:
Wordt een hele drukke transferperiode in de zomer..
Nah het is meer dat ze het lef/vertrouwen missen om eens een duel aan te gaan. Of om de bal vast te houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook over dat proberen heb ik soms wel mijn twijfels hoorsommigen lopen er bij alsof ze er geen zin in hebben en lekker een schoon broekje hebben na 90 minuten
Sosa.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook over dat proberen heb ik soms wel mijn twijfels hoorsommigen lopen er bij alsof ze er geen zin in hebben en lekker een schoon broekje hebben na 90 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |