SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
What can change the nature of a man?
Stukje 113quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een ongelofelijk kutseizoen. Na vandaag strijd je gewoon met kutclubs als Go Ahead, NEC en Utrecht om playoffplekken voor die kut Conference League. En dat kut PSV met die kut Bosz die ineens wel kampioen kan worden wint gewoon met 1-7 van dat kut PEC waar wij ook al niet van konden winnen met onze kutselectie.
Kutzooi.
Oke, tijd voor een bakkie koffie.
Ook goedemorgen maat. Maar inderdaad, er waren mensen nog tegen de komst van Bosz in het begin van het seizoen, dat doet toch wel pijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een ongelofelijk kutseizoen. Na vandaag strijd je gewoon met kutclubs als Go Ahead, NEC en Utrecht om playoffplekken voor die kut Conference League. En dat kut PSV met die kut Bosz die ineens wel kampioen kan worden wint gewoon met 1-7 van dat kut PEC waar wij ook al niet van konden winnen met onze kutselectie.
Kutzooi.
Dat niet alleen. Er zijn nogal wat spelers van PSV die gewoon voor Ajax hadden gespeeld nu. Maar....er was eens een Duitser....quote:Op zondag 25 februari 2024 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goedemorgen maat. Maar inderdaad, er waren mensen nog tegen de komst van Bosz in het begin van het seizoen, dat doet toch wel pijn.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef PicoMMP het volgende:
Kutzooi.
Ja en er is stille hoop op Mannsverk. De rest is allemaal te licht voor Ajax.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ramaj is de enige die positief heeft verrast?
Als je een fundament wil leggen zal je toch wat moeten verkopen en aankopen.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef Wotte het volgende:
Ik heb liever dat ze niets doen op de transfermarkt en het fundament leggen voor een lange termijn visie dan weer dat paniekvoetbal op de transfermarkt.
Gewoon fatsoenlijk scouten en met meerdere mensen overleggen zal ook al schelen straks.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:04 schreef Wotte het volgende:
Ik zou sowieso eens bij Brighton in de keuken gluren. Alhoewel data wel een vies woord zal zijn inmiddels in de Arena.
Het is even afwachten wat er aan budget is, als je spelers moet verkopen die je eigenlijk liever houdt dan wordt het best moeilijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijk scouten en met meerdere mensen overleggen zal ook al schelen straks.
Optimistischquote:Op zondag 25 februari 2024 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ-uit, ik gok op maximaal een gelijkspelletje.
Ramaj, Hato en Brobbey. Dat zijn eigenlijk de enige spelers met toekomst waar je een fundament mee kan leggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een fundament wil leggen zal je toch wat moeten verkopen en aankopen.
Zitten nog wel wat meer bruikbare spelers bij hoor, maar het is afwachten hoe ze dat gaan aanpakken.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ramaj, Hato en Brobbey. Dat zijn eigenlijk de enige spelers met toekomst waar je een fundament mee kan leggen.
Ik zou er niet echt meer op kunnen noemen. Probleem is wel dat 80% van onze selectie niet goed genoeg is.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat meer bruikbare spelers bij hoor
Je overdrijft een beetje, Bergwijn, Berghuis, vd Boomen, Henderson zijn echt wel spelers waar je wat mee kan, dat er nu weinig van klopt doet daar weinig aan af.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt meer op kunnen noemen. Probleem is wel dat 80% van onze selectie niet goed genoeg is.
Alle wedstrijden behalve Feyenoord vandaag op ESPN1quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Black-Death het volgende:
Matchday. Ik verwacht geen glorie. Maar deceptie.
Helaas ook nog vrij te zien op ESPN1 dus ik ga nog kijken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |