Misschien is zij toch niet de Mol. Ik begin ook te twijfelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:58 schreef DaMart het volgende:
Vreemde actie van mijn mol... 2000 euro meenemen
Vind er geen klap aan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Rnie het volgende:
Wow, dit is echt de vetste lasergame opdracht die ik ooit heb gezien bij WIDM.
Ja dat sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Rnie het volgende:
Wow, dit is echt de vetste lasergame opdracht die ik ooit heb gezien bij WIDM.
Ik ben vanmiddag in de prono geswitcht naar Rian als mol, maar dit is wel heel onmols. Ze is ook veel in beeld, zou ze eruit gaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien is zij toch niet de Mol. Ik begin ook te twijfelen.
Dit is wel het laatste seizoen van de regisseur. Na zoveel seizoenen stopt hij ermee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Is de inspiratie op ofzo?
dit kun e amper spannend lasergamen noemen
en als spel elke keer een toren van kaartjes bouwen
jeetje
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef eborn het volgende:
Rian moet wel oppassen met die boot... we are sinking...
Denk het niet. Hoe minder kandidaten er zijn, hoe langer kandidaten in beeld zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag in de prono geswitcht naar Rian als mol, maar dit is wel heel onmols. Ze is ook veel in beeld, zou ze eruit gaan?
mol staat weer op een sleutelpositiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef golfer het volgende:
2 potentiële mollen in een bootje: Sor en Rian
vind de laatste paar seizoenen zoveel suffer, deze als dieptepuntquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit is wel het laatste seizoen van de regisseur. Na zoveel seizoenen stopt hij ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |