Ja, daar moet je dan wel rap even een bila'tje voor inschieten.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
De eerste die dat op m'n werk zegt heeft een probleem
U heeft een absoluut gehoor?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik val van mijn stoel omdat er nu een liedje 'klinkt' in G i.p.v. F of Bes of Es. Verder blijft het zo plat als een dubbeltje.
Dat hoor ik niet eensquote:Op zondag 25 februari 2024 11:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik val van mijn stoel omdat er nu een liedje 'klinkt' in G i.p.v. F of Bes of Es. Verder blijft het zo plat als een dubbeltje.
Nee, maar wel een behoorlijk relatief gehoor, ik kan het wel horen als zo'n kapel in een voor hun exotische toonsoort gaat spelen.quote:
Precies. Even een balletje opgooien en wellicht bij wat anderen een lijntje uitgooien over hoe wel hier zo snel mogelijk vanaf kunnen komen, gelijk even platslaan. Dit soort dingen moet je niet tolereren, gelijk kort op de bal spelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dan wel rap even een bila'tje voor inschieten.
Die hebben een aanwijsplek voor het WK gekregenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef wimderon het volgende:
De Útlopers uit Sneek.
Kleintje Pils is gecanceld?
We kunnen 3 Nederlandse vrouwen in de top 4 verwachten in Inzell. Tenzij Groenewoud echt op is.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Hoe dan ook gaat de winnaar een uitstekende vierkamp rijden waar je op een WK allround zomaar mee kunt winnen
Is er al ergens een (voorlopige) internationale deelnemerslijst te vinden?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen 3 Nederlandse vrouwen in de top 4 verwachten in Inzell. Tenzij Groenewoud echt op is.
Levelen dusquote:Op zondag 25 februari 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Even een balletje opgooien en wellicht bij wat anderen een lijntje uitgooien over hoe wel hier zo snel mogelijk vanaf kunnen komen, gelijk even platslaan. Dit soort dingen moet je niet tolereren, gelijk kort op de bal spelen.
Klopt. Was hier ook al gepost.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Hoor ik nou op de achtergrond dat Bosker niet gaat starten?
Nee. Ik weet alleen dat Sablikova niet mee doet.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is er al ergens een (voorlopige) internationale deelnemerslijst te vinden?
Oke, die post had ik gemistquote:Op zondag 25 februari 2024 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Was hier ook al gepost.
Die gaat het WK sprint rijden?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen dat Sablikova niet mee doet.
en dan gaat Stolz zeker het WK allround rijdenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gaat het WK sprint rijden?
Toch jammer, die reed in Calgary toch best aardig. Is de reden bekend?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen dat Sablikova niet mee doet.
Die gaat zich laten opereren aan haar voet volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gaat het WK sprint rijden?
In de zorg is het een hele normale uitspraak.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren ook al tijdens WIDM van een in principe toch intelligent persoon
Gelijk afkappen die ongein. De eerste die dat op m'n werk zegt heeft een probleem
Ik heb hem gewoon rechtsonder staan op de balk naast het volume.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef hhh38 het volgende:
Nou het is me gelukt om de stream te casten hoor.
Waarom is dat icoontje maar een duizendste van een seconde in beeld?
Kan je de NOS app op je tv installeren? Dat heb ik gedaan en die werkt prima.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef hhh38 het volgende:
Nou het is me gelukt om de stream te casten hoor.
Waarom is dat icoontje maar een duizendste van een seconde in beeld?
Ik kan ook weinig met Smeekens, maar ik bedoelde in vergelijking met Wennemars.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Smeekens zegt bij elke start 'goeie start', bij elke niet-dramatische opening dat de schaatser 'er wat mee kan' en 'ai' als er iemand valt of een misslag maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |