Hij geeft ook echt nuttige technische uitlegquote:Op zondag 25 februari 2024 11:35 schreef Remco het volgende:
Wennemars is een stuk minder vervelend en rustiger dan ik dacht als commentator.
Ik hoor liever Hersman, maar ook 10x liever Erben dan Smeekens.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij geeft ook echt nuttige technische uitleg
Helaas wel. Net als "aanvliegen" in plaats van "aanpakken".quote:Op zondag 25 februari 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Is "aan de voorkant" de nieuwe hippe manier om gewoon "vooraf" te zeggen?
Dul die sneller start en vervolgens tijd verliest aan het eind. Bijzonder voor iemand die het van de langere afstanden moet hebben.quote:
Lijkt mij gewoon spraakgebrek.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Is "aan de voorkant" de nieuwe hippe manier om gewoon "vooraf" te zeggen?
uhuh. Hoe dan ook gaat de winnaar een uitstekende vierkamp rijden waar je op een WK allround zomaar mee kunt winnenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dul reed in December 6.58; dit gaat er echt om spannen.
Heeft nog best lang geduurd aangezien Urben al jarenlang op de radio co is.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoor liever Hersman, maar ook 10x liever Erben dan Smeekens.
Die zegt wel steeds Oei Oei Oei.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoor liever Hersman, maar ook 10x liever Erben dan Smeekens.
Ik hoorde het gisteren ook al tijdens WIDM van een in principe toch intelligent persoonquote:
Dat is het moeilijke en de valkuil op de 1500, zie je vaker bij stayers die (te) hard openen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dul die sneller start en vervolgens tijd verliest aan het eind. Bijzonder voor iemand die het van de langere afstanden moet hebben.
Blaaskapel bij het schaatsen > een of ander suf technodeuntje uit de speakers bij het schaatsenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb ooit als kind in Friesland gewoond, het was een fijne tijd, maar ik heb er wel een levenslange allergie voor blaaskapellen (of hoe die in het Fries heten) aan overgehouden
Smeekens zegt bij elke start 'goeie start', bij elke niet-dramatische opening dat de schaatser 'er wat mee kan' en 'ai' als er iemand valt of een misslag maakt.quote:
Ik val van mijn stoel omdat er nu een liedje 'klinkt' in G i.p.v. F of Bes of Es. Verder blijft het zo plat als een dubbeltje.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb ooit als kind in Friesland gewoond, het was een fijne tijd, maar ik heb er wel een levenslange allergie voor blaaskapellen (of hoe die in het Fries heten) aan overgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |