Alleen als naam voor haar zoon of zoiets. Ik heb niet zo'n zin in alle ophef die er sowieso gaat komen in de andere situatie.quote:
https://www.schaatsen.nl/nieuws/2024/februari/michelle-de-jong-ik-hoop-deze-winter-nog-heel-even-op-het-ijs-te-staan/quote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Is geopereerd aan compartiment syndroom aan haar been
Wijfje zou wel kunnen denk ik. Heeft ook veel team pursuits gereden.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Riofan83 het volgende:
Volgens mij is Dul qua slag de enige die in de teampursuit met Groenewoud en Beune past. Wijfje, Antwanet en Conijn schaatsen er te lelijk en wild voor. Edit: Misschien Robin Groot ook nog.
Jaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:46 schreef hhh38 het volgende:
De stream is nu overgeschakeld naar iets wat ik al gezien heb
Dat is toch bizar is al sowieso een jaar zo. Dacht eerst dat ik de enige was en het aan mij lag.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef hhh38 het volgende:
Nou het is me gelukt om de stream te casten hoor.
Waarom is dat icoontje maar een duizendste van een seconde in beeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Mooi dat ze nu wegschakelen danquote:Op zondag 25 februari 2024 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb dit nog niet gezien dus helemaal mooi
#Service
Hij beweegt nu soepeler dan daarnetquote:Op zondag 25 februari 2024 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Ik verwacht wel een negative split van Talsma
Alleen zie ik Dul en Wijfje al geen OS halen op eigen kracht.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Riofan83 het volgende:
Volgens mij is Dul qua slag de enige die in de teampursuit met Groenewoud en Beune past. Wijfje, Antwanet en Conijn schaatsen er te lelijk en wild voor. Edit: Misschien Robin Groot ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |