abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212596582
Wij hebben er 4
Ik denk alleen holy fuck als er buikgriep is, voor de rest is het toch super gaaf man. Zijn wij beide gelukkig wel heel flexibel met werk dus geen opvang, geen gedoe. En die kids breken de tent gelukkig niet af, normen en waarden zeg maar.
pi_212670812
Ik vind drie leuk, en als ik niet alleen was geweest had ik nog graag één meer gekregen.

Het zorgt voor een gezellige dynamiek in huis, iedereen leert rekening houden met elkaar. En er is altijd leven in huis <3.

Soms is het een uitdaging, maar dat ligt meer bij het feit dat ik alleen ben, dan bij dat ze met drieeën zijn.
  zondag 3 maart 2024 @ 07:56:15 #28
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_212670949
Ik vond 2 wel voldoende, maar nr 3 kwam met nr 2 mee.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_212671041
Hoezo maakt 1 kind meer zo'n verschil?
pi_212671084
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 07:56 schreef Sometimes het volgende:
Dat is hier nu ook aan de hand. Ze zijn er nog niet, maar wel leuk om een inkijkje te krijgen in gezinnen van 3…
pi_212672860
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 07:56 schreef Sometimes het volgende:
Hier kwam nr 3 tegelijk met nr 4 O+
Ik heb 31 hele minuten 3 kinderen gehad. Was niet de leukste tijd van mijn leven :)
Met een meidenkwartet
  zondag 3 maart 2024 @ 12:02:23 #32
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_212673686
Voordat we kinderen hadden wilde ik er altijd 3 of 4. Na het eerste kind hebben we getwijfeld of we het niet bij 1 moesten houden. ;(

Nu 2 kinderen, het eerste kind vraagt gewoon buitensporig veel aandacht, tweede kind is een stuk makkelijker. Maar we blijven bij 2. Ook vanwege de redenen die jij zegt. En dan nog, het ene kind is het andere niet. Ik voel me soms best een slechte ouder als ik zie hoe goed andere kinderen zich thuis gedragen. Aan de andere kant, onze kinderen hebben karakter en dat kan ze later in het leven goed van pas komen.
pi_212837160
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:37 schreef Marsenal het volgende:
Aan iedereen die drie kinderen of meer(wtf?!) heeft: Even eerlijk he, denk je wel eens bij jezelf, of zeg je weleens hardop; 'Wat was dit een domme zet zeg, holy shit'

Want ik heb dat wel eens. Vrienden die het bij één of twee kinderen hebben gehouden vragen wel eens hoe dat nou, drie kinderen, en dan antwoord ik bijna altijd hoe leuk en hoe fijn het is en dat ik het iedereen kan afraden. Want holy fakking shit wat een werk is het toch af en toe.

Eerlijk zijn, heb je wel eens zoiets van, dit was wel een uniek naieve zet?

Bij mij thuis zijn we bijzonder slecht gebleken in anticonceptie dus ik ben al blij dat het er niet vier zijn, maar soms denk ik wel eens, hoe makkelijk was mn leven als ik alleen die oudste twee had.

Mensen die gebukt gaan onder de drukte van twee kinderen kan ik soms wel uitlachen. :@ You aint seen shit :')

Brb even mezelf van een flat werpen
Ik heb drie kinderen. Twee met een vrouw en een met een andere vrouw. Voor alle drie een omgangsregeling. Als ze er alle drie zijn, dan is dat soms weleens druk, ja. Het is ook niet zo dat je dan snel even ergens heen kunt, want voor ze alle drie aan zijn gekleed en zo...

Maar goed, er zijn ook momenten dat er twee zijn, eentje of helemaal geen. Dan is het allemaal prima te doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Halcon op 15-03-2024 14:55:14 ]
pi_212837217
vind 2 al meer dan genoeg
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')