Dat is hier nu ook aan de hand. Ze zijn er nog niet, maar wel leuk om een inkijkje te krijgen in gezinnen van 3…quote:Op zondag 3 maart 2024 07:56 schreef Sometimes het volgende:
Ik vond 2 wel voldoende, maar nr 3 kwam met nr 2 mee.
Hier kwam nr 3 tegelijk met nr 4quote:Op zondag 3 maart 2024 07:56 schreef Sometimes het volgende:
Ik vond 2 wel voldoende, maar nr 3 kwam met nr 2 mee.
Ik heb drie kinderen. Twee met een vrouw en een met een andere vrouw. Voor alle drie een omgangsregeling. Als ze er alle drie zijn, dan is dat soms weleens druk, ja. Het is ook niet zo dat je dan snel even ergens heen kunt, want voor ze alle drie aan zijn gekleed en zo...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:37 schreef Marsenal het volgende:
Aan iedereen die drie kinderen of meer(wtf?!) heeft: Even eerlijk he, denk je wel eens bij jezelf, of zeg je weleens hardop; 'Wat was dit een domme zet zeg, holy shit'
Want ik heb dat wel eens. Vrienden die het bij één of twee kinderen hebben gehouden vragen wel eens hoe dat nou, drie kinderen, en dan antwoord ik bijna altijd hoe leuk en hoe fijn het is en dat ik het iedereen kan afraden. Want holy fakking shit wat een werk is het toch af en toe.
Eerlijk zijn, heb je wel eens zoiets van, dit was wel een uniek naieve zet?
Bij mij thuis zijn we bijzonder slecht gebleken in anticonceptie dus ik ben al blij dat het er niet vier zijn, maar soms denk ik wel eens, hoe makkelijk was mn leven als ik alleen die oudste twee had.
Mensen die gebukt gaan onder de drukte van twee kinderen kan ik soms wel uitlachen.You aint seen shit
![]()
Brb even mezelf van een flat werpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |