Ik had helaas geen andere fotoquote:
Das de foto die ik stiekem erbij had gegooid in het vorige deelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had helaas geen andere foto
Die je van mij had gehadquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das de foto die ik stiekem erbij had gegooid in het vorige deel
Oh trouwens, Lord zijn geheugen is gewoonweg slecht, hij kan jaloers zijn op een goudvisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh trouwens, Lord zijn geheugen is gewoonweg slecht, hij kan jaloers zijn op een goudvis
Ja zeg, zo een man moet gedeeld worden met de wereldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die je van mij had gehad
Het was toch ook Priscilla??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]dat blijkt ja.. en nu noemt hij mij steeds Priscilla
Sowquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh trouwens, Lord zijn geheugen is gewoonweg slecht, hij kan jaloers zijn op een goudvis
Weet hij je verjaardag?quote:
Vast niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet hij je verjaardag?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet hij je verjaardag?
Pleun is in NL een meisjes naamquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beter.. maar ik denk eerder in de buurt van Pleun ofzo
Nee...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]heb je geen aankondiging en herinnering in zijn agenda gezet?
Oh??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pleun is in NL een meisjes naam
Ah je hebt hem wel ff duidelijk door het stof laten kruipenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee...
Maar is daarna niet meer voorgekomen
Nee valt wel mee... Ik ken mquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ah je hebt hem wel ff duidelijk door het stof laten kruipen
Ik had een huisgenote die heette Pleun en praatte ook als een Pleun en zag er ook uit als een Pleun.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pleun is in NL een meisjes naam
Dat is Lord toch ook?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bas was een fokker waar ik lang contact mee heb gehad. Belachelijk knappe gozer
True maar toen was ik 18 en hij eind 20quote:
Maar dat zie je toch??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vrees dat ik vanochtend beschimmeld brood gegeten heb ik heb me toxh een partij maagpijn
Hoe ziet een pleun er uit?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had een huisgenote die heette Pleun en praatte ook als een Pleun en zag er ook uit als een Pleun.
Heb vanmiddag mijn hele koelkast uitgezocht toen ik die broodjes zagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ai
Denk wel dat maagzuur dat wel neutraliseert hoor
Lol twents accent is zo niet seksyquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een stevige Twentse met dito tongval
Echte boer'njong!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beter.. maar ik denk eerder in de buurt van Pleun ofzo
Nou...daar ben ik nog niet helemaal uit. Hier om de hoek woont Ilse de Lange en ik schrijf haar nog niet afquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol twents accent is zo niet seksy
Ik loop er niet warm voor. Ook niet voor Achterhoeks trouwensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou...daar ben ik nog niet helemaal uit. Hier om de hoek woont Ilse de Lange en ik schrijf haar nog niet af
Lekker neeuuuk'n.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou...daar ben ik nog niet helemaal uit. Hier om de hoek woont Ilse de Lange en ik schrijf haar nog niet af
Same. Ik heb wel toastjes of popcorn maar dat is minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil chips![]()
En geen in huis.. toch geen lekkere
Urgh.. das zoals: eet een appelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Same. Ik heb wel toastjes of popcorn maar dat is minder aantrekkelijk
Droge toastjes?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Same. Ik heb wel toastjes of popcorn maar dat is minder aantrekkelijk
Dit klinkt eigenlijk gewoon smerigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze wel voor je nat maken als je dat liever hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |