Nee, ging volgens mij over daten. Denk niet geneukt.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou hij veel met meisjes gedaan hebben?
Die met die veeleisende vrouw met vettig haar die zegt dat ze het idee heeft dat hij nog wat los moet komen.quote:
Aaaah okequote:Op maandag 26 februari 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die met die veeleisende vrouw met vettig haar die zegt dat ze het idee heeft dat hij nog wat los moet komen.
Ah ja, verstandig wel dat hij het eens bij de mannen probeert.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, ging volgens mij over daten. Denk niet geneukt.
Tja, kunnen ze niet heel veel aan doen. Als de rest maar goed is.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
De volgende kale plek met de leeftijd van 24 jaar
Puur vind ik het echt veel te zoet. Maar door de cola of chocolademelk is wel okay.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Malibu puur, dat dronk mijn moeder ook in de Jaren 80
Denk niet dat hij hem omhoog kreeg van frauenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, verstandig wel dat hij het eens bij de mannen probeert.
Ik zou het er ook moeilijk mee hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:34 schreef RipCity het volgende:
Zie 'm die borsten ontwijken met z'n ogen
Dat is waarquote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, kunnen ze niet heel veel aan doen. Als de rest maar goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |