Mooie OPquote:
Kan het niet lezen maar ik denk niet dat ze goed op mijn balkon passenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet panda's gaan houden
https://www.hln.be/binnen(...)opgebracht~ab92ee18/
Lekker dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:02 schreef pullup het volgende:
Ok 1 uur![]()
"We komen tussen 11 en 1 om een slimme meter te installeren"
[ afbeelding ]
En dan zullen ze nog moeten beginnen dus weer een dag verpest
Nou schoot in ieder geval op met dat installeren, ondertussen idd wel weer bijna 2 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin is aan het nadenken wat ze ermee gaat doen![]()
Ik heb 10 ingrediënten uitgezocht waar zo weinig mogelijk voor de hand liggende combinaties bij zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
Had je zelf wat in gedachten toen je dit inkocht?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
De Mystery BoxIk dacht even dat een zeep tussen lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin is aan het nadenken wat ze ermee gaat doen![]()
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
De Mystery BoxAmai ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin is aan het nadenken wat ze ermee gaat doen![]()
Daar kwam pullup mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat een zeep tussen lag
Bedoel dat ding dat eruit ziet als zeepquote:
Zou wel terecht zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat een zeep tussen lag
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
Hoop dat Aoibhin nog zoiets als spekkies in huis heeft. Dan komt het wel goed
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel dat ding dat eruit ziet als zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |