Leugensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Uiteindelijk een groot deel van de dag goed en zonnig weer geweest
Nee, keer op keer te warm, niks aan het handje!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:47 schreef Nattekat het volgende:
De wereld gaat niet naar de tering ofzo
Preciesquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, keer op keer te warm, niks aan het handje!
weet iig zeker dat alle insecten overleven en dat we plagen gaan krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, keer op keer te warm, niks aan het handje!
Zorg ook dat je lagere netbeheerkosten betaald van <500 m3 gas.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
De zon heeft de strijd inmiddels gewonnen en er zijn zelfs hele stukken blauw te zijn.
Her stook seizoen nadert ook het einde binnenkort.
Ik zag dat ik vandaag exact 4 maanden geleden de verwarming heb aangezet, en in die periode heb ik slechts 251 kuub gas verbruikt
Huurwoning, dus heb daar niet veel over te zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zorg ook dat je lagere netbeheerkosten betaald van <500 m3 gas.
Wellicht van het gas af te gaan als het verbruik zo laag is ivm vastrecht? Maar moet ook kunnen uiteraard..
Wel over je netbeheerkosten <500m3 denk ik tochquote:Op zondag 25 februari 2024 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Huurwoning, dus heb daar niet veel over te zeggen.
Je bloeit helemaal opquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef INViCTuS het volgende:
Vriendelijke herfstdag vandaag. 8/9 graden en zelfs zon. De lente nadert. Vrijdag start de meteorologische al.
In maart ook veel minuten daglicht erbij. We gaan de goede kant weer op
Net even snel gegoogled en voorzover ik kon vinden zijn dat vaste bedragen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel over je netbeheerkosten <500m3 denk ik toch
Klopt, maar vaak staat het stiekem toch op het 500+ tarief merk ik. Altijd waard even te controleren op je energienota.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net even snel gegoogled en voorzover ik kon vinden zijn dat vaste bedragen.
Maar ik zit sowieso al jaren ruim onder de 500 (meestal tussen 325 en 400.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |