abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 februari 2024 @ 10:52:22 #1
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212550014

De Amerikaanse voormalige talkshowhost Wendy Williams (59) heeft frontotemporale dementie. Ook is bij haar de hersenaandoening afasie vastgesteld, meldt haar team aan Amerikaanse media.
De ziektes werden vorig jaar ontdekt na het ondergaan van een reeks medische tests.
Volgens haar team hebben ze "al aanzienlijke hindernissen in Wendy’s leven veroorzaakt.”
Omdat er onjuiste en kwetsende geruchten” over de 59-jarige Williams naar buiten kwamen is besloten om het publiekelijk te delen.
Frontotemporale dementie en afasie zijn dezelfde aandoeningen waarmee acteur Bruce Willis vorig jaar werd gediagnosticeerd. De eerste beïnvloedt gedrag en de cognitieve functies terwijl afasie vooral invloed heeft op iemands vermogen om te spreken, schrijven en taal te begrijpen
Williams presenteerde “The Wendy Williams Show” tussen 2008 en 2021. Vanwege gezondheidsredenen moest ze daar mee stoppen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)totemporale-dementie
Wendy Williams is in het verleden openhartig geweest over haar haar worsteling met alcohol misbruik en cocaïneverslaving, haar medische problemen met de ziekte van Graves en lymfoedeem, en over andere grote uitdagingen in verband met haar gezondheid.
De afgelopen jaren zijn er vragen gerezen over Wendy's vermogen om informatie te verwerken en velen hebben gespeculeerd over Wendy's toestand, vooral toen ze geen woorden meer kon vinden, soms grillig handelde en moeite had met het begrijpen van financiële transacties.
In 2023 werd bij Wendy, na een reeks medische tests te hebben ondergaan, officieel de diagnose primaire progressieve afasie en frontotemporale dementie (FTD) gesteld. Afasie, een aandoening die de taal- en communicatievaardigheden aantast, en frontotemporale dementie, een progressieve stoornis die het gedrag en de cognitieve functies beïnvloedt, hebben al aanzienlijke obstakels opgeleverd in Wendy's leven.


Na een periode de schijnwerpers te hebben vermeden, is tv-presentator en New York City-icoon Wendy Williams teruggekeerd in de tweedelige Lifetime-serie 'Where Is Wendy Williams?'
Deze emotionele blik in haar huidige leven, geproduceerd door Williams, heeft zojuist de eerste trailer uitgebracht voor de tweedelige Lifetime-documentaire.
De beelden volgen Williams van backstage bij “The Wendy Williams Show” tot haar huidige dag, en laten een sterk veranderde realiteit voor de ster zien.
In één scène lijkt een verwarde Williams verdwaald terwijl ze door de stad rijdt. "Dit ziet er niet bekend uit", zegt ze.
Dit moment wordt afgewisseld met een lid van haar team die zegt: "Ik denk dat ze geheugen verliest, hebben jullie dat gemerkt?" Een andere deelnemer wordt snel geciteerd en zegt: “Iedereen kan naar haar kijken en zeggen dat dit niet alleen alcohol is, maar dat er meer aan de hand is.”
De familie van Williams is te zien in de documentaire waarin ze hun bezorgdheid over haar uiten. Haar zoon zegt: ‘Mijn moeder heeft geweldig werk geleverd, waardoor het lijkt alsof alles altijd in orde is. Maar in werkelijkheid is er iets mis.”

My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212550098
wie?
pi_212550108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
wie?
pi_212550119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
wie?
Dat vroeg wendy zich ook al af.
Twiddel
pi_212552359
Ok
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:48:40 #8
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_212552806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
wie?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 23 februari 2024 @ 21:44:15 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212558146
Triest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212558232
Verschrikkelijke aandoeningen, wens je niemand toe.
pi_212559585
quote:
Ja jammer, had gehoopt dat ze dit jaar terug zou komen met haar talkshow maar helaas... Dat zal er niet meer in zitten...
  dinsdag 12 maart 2024 @ 17:52:08 #12
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_212800568

Ik herinner me dit filmpje. Was heftig. Denk dat er toen al wat speelde. Kan me niet herinneren dat Nederlandse TV dit uitzond.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_212805400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:

Ik herinner me dit filmpje. Was heftig. Denk dat er toen al wat speelde. Kan me niet herinneren dat Nederlandse TV dit uitzond.
Ja heb het destijds gezien maar ik dacht dat het bij de act hoorde en gespeeld was vanwege haar gezichtsuitdrukkingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')