abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2024 @ 08:31:12 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548374
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:27 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wel fijn voor hem. Stond ie ook wat aanvallender dan normaal? Daar zou hij zich op moeten richten iig
Het was meer van zie je die 8 jongetjes in dat mooie shirt, daar hoor jij bij, wel je best doen hè.

Maar hij zat er lekker in :D
pi_212548473
Vraag mij echt af wat van 't Schip tegen Kaplan heeft.
pi_212548486
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 07:42 schreef manny het volgende:

[..]
Gelukkig wordt aan dat laatste wel gewerkt en komen langzamerhand de juiste mensen weer op de juiste plekken. Maar je ziet hoe ontzettend belangrijk een goede hoofdtrainer is, bij voorkeur in combinatie met een TD die weet wat ie doet (en z'n piemel in z'n broek houdt (onder werktijd (tenzij met wederzijdse toestemming (of met een sport activiteit, wat ook kan bij een club als ajax natuurlijk (of op de WC (behalve als het is om daar foto's te maken met de bedoeling die ongevraagd naar anderen te sturen)))))

Tevens zou je het een soort van positief kunnen noemen (elk nadeel heb zijn voordeel) dat er weer wat waarde op het veld wordt opgebouwd doordat je noodgedwongen met jonkies speelt.Daar staat tegenover dat je links en rechts wel wat kan afschrijven op de Mislingtat aankopen uiteraard.

Mijn god. Daar blijft alleen Ramaj en evt vd Boomen over als basis-speler straks. 2 uit 11? (was het 11?) van de aankopen...
Twaalf.

Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
pi_212548492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef Simmertje het volgende:
hij was er wel positief over vorige week, maar wellicht is dat voor de buhne
pi_212548527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Twaalf.

Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
ramaj en vd boomen kunnen mee en mannsverk wil ik wel zien.

Akpom veel te duur als pinchhitter, sutalo is uiteraard veel te duur maar imo ook een mysterie want deed het prima ook bij kroatie en is nu 1 en al paniek :')

De rest is rommel
  vrijdag 23 februari 2024 @ 08:46:08 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548529
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef Simmertje het volgende:
Zal ook met het kunstgras te maken hebben, die jongen was er heel lang uit hè, de volgende europese wedstrijd zal hij wel spelen neem ik aan.
pi_212548540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Twaalf.

Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:03:54 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548661
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.
Zijn er misschien nog een paar ook voor de breedte, maar dat is eigenlijk wat Mislintat heeft gedaan, allemaal bankzitters gekocht die in een goed draaiend elftal misschien mee zouden kunnen liften en er dan na 1 seizoen staan.
Even los van verkopen, kan je met de volgende spelers doorgaan:
Ramaj
Rensch
Sutalo
Hato
Mannsverk?
Henderson
Hlynsson
Bergwijn
Brobbey
Berghuis

Mannsverk geef ik dan het voordeel van de twijfel en verder heb je dan nog Kaplan, Taylor, Tahirovic, Godts die niet verkeerd zijn erbij te hebben denk ik.
Zal er vast nog een paar vergeten.
pi_212548668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Tahirovic en Medic mogen van mij wel blijven voor op de bank en Akpom en Sutalo zou ik ook enkel verkopen bij een zeer beperkt verlies van de transfersom.
pi_212548685
Wel benieuwd naar de halfjaarcijfers die volgende week wel zullen komen om te kijken of de salarislast daadwerkelijk flink omlaag is gegaan.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:06:38 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Tahirovic en Medic mogen van mij wel blijven voor op de bank en Akpom en Sutalo zou ik ook enkel verkopen bij een zeer beperkt verlies van de transfersom.
Akpom ga je nog op verdienen.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:07:35 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel benieuwd naar de halfjaarcijfers die volgende week wel zullen komen om te kijken of de salarislast daadwerkelijk flink omlaag is gegaan.
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?
pi_212548708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?
Vorig jaar waren ze er de 22ste dus kan ook gewoon planning zijn, zou er pas wat achter zoeken als ze komende week er niet zijn.
pi_212548756
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.
In de kern is ieder seizoen je beste spelers verliezen uiteindelijk een doodlopende straat. Het is denk ik vrijwel onmogelijk om dat niveau voor langere periode vol te houden.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:13:22 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212548766
Ongelooflijk weer dat je met dit toevalsvoetbal nog weer een ronde verder bent _O-
pi_212548775
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.
pi_212548789
Ongelooflijk, waar hebben we toch naar zitten kijken gisterenavond. Wat mij betreft is het echt weer geheel terug bij af en zien we opnieuw een team dat ten tijde van Steijn / Mislintat totaal niet wist wat het aan het doen was. Je kunt zeggen: ja de tactiek om in te zakken heeft uiteindelijk gewerkt (je komt op 0-1 zonder ook maar iets te creëren), maar je kunt zo toch niet blijven voortgaan in de laatste 3 maanden van dit seizoen? Het is dat Bodo zo enorm slordig en onfortuinlijk was én Ramaj een wereldpot keept, maar er zijn verder nauwelijks lichtpuntjes te noemen. Als team zak je volledig door het (Noorse) ijs. Pijnlijk (en lachwekkend) om te zien af en toe.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:15:53 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548811
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:12 schreef Wotte het volgende:

[..]
In de kern is ieder seizoen je beste spelers verliezen uiteindelijk een doodlopende straat. Het is denk ik vrijwel onmogelijk om dat niveau voor langere periode vol te houden.
Maar van dat niveau naar dit is gewoon een vrije val en dat kan niet.
Is overigens niet alleen Mislintat zijn schuld, het is uiteraard begonnen met Overmars zelf en een serie domme beslissingen sinds begin 2022.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:18:45 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212548845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.
Dat rapport staat er in principe los van maar het punt is dat er geen decharge verleend is aan de directie voor de jaarcijfers van 22-23 omdat ze dat rapport zouden afwachten en nu ben je alweer aan de halfjaarcijfers van 23-24 toe.
pi_212548910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
Welke context wil je op de cijfers?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_212548998
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Welke context wil je op de cijfers?
Ik denk dat je een hoop ongewenste speculatie voor kan zijn in ieder geval.
pi_212549153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ongelooflijk, waar hebben we toch naar zitten kijken gisterenavond. Wat mij betreft is het echt weer geheel terug bij af en zien we opnieuw een team dat ten tijde van Steijn / Mislintat totaal niet wist wat het aan het doen was. Je kunt zeggen: ja de tactiek om in te zakken heeft uiteindelijk gewerkt (je komt op 0-1 zonder ook maar iets te creëren), maar je kunt zo toch niet blijven voortgaan in de laatste 3 maanden van dit seizoen? Het is dat Bodo zo enorm slordig en onfortuinlijk was én Ramaj een wereldpot keept, maar er zijn verder nauwelijks lichtpuntjes te noemen. Als team zak je volledig door het (Noorse) ijs. Pijnlijk (en lachwekkend) om te zien af en toe.
Ik reken gisteren toch vooral Schip aan met een tactiek die gewoon totaal niet werkte. Meer verdedigers of meer verdedigen heeft bij Ajax nog nooit geleid tot een betere verdediging en dat zag je gisteren ook.
pi_212549172
Hoe laat is de loting eigenlijk? Weet user @Caland dat misschien?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212549184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik denk dat je een hoop ongewenste speculatie voor kan zijn in ieder geval.
Zou mooi zijn, maar verwacht dat die er toch wel komt.

En, de cijfers zijn de cijfers. Wat er in het verleden gebeurd is maakt eigenlijk niet meer uit. Veel belangrijker is hoe je de toekomst in gaat met die cijfers.

Los daarvan moet het rapport over Mislindinges er natuurlijk wel komen.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 23 februari 2024 @ 09:47:41 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212549198
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk? Weet user @:caland dat misschien?
Geen idee makker, heb nog geen minuut van de perenleague gevolgd dit seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')