een van de dingen die ze niet lieten zien is dat ze toen boos werd omdat ik geen wijn voor haar had besteld maar alleen voor mijzelf. toen zij op de wc zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je nog meer had verteld zonder dat wij dit zien. Laten ze veel van de gesprekken zien?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een van de dingen die ze niet lieten zien is dat ze toen boos werd omdat ik geen wijn voor haar had besteld maar alleen voor mijzelf. toen zij op de wc zat.
nopequote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Ah oke, ja. Wist je niet dat ze wat wilde?
Ik vond je ook niet lang op beeld of leek dat maar zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
jaaa ik zag mijzelf weer in de intro
Jammer wel, had dat wel willen zien. Hoe heb je erop gereageerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een van de dingen die ze niet lieten zien is dat ze toen boos werd omdat ik geen wijn voor haar had besteld maar alleen voor mijzelf. toen zij op de wc zat.
quote:
Klap voor haar bek gegeven en daarna zijn drankje in haar gezicht gegooid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, had dat wel willen zien. Hoe heb je erop gereageerd?
Dat wou hij misschien wel doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klap voor haar bek gegeven en daarna zijn drankje in haar gezicht gegooid.
Terecht welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klap voor haar bek gegeven en daarna zijn drankje in haar gezicht gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |