Niet iedereen wilde op hun maar ze konden niet andersquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie vindt het lief dat het hun gegund is
En dan gaat ze drie maanden big brother in en heeft hij daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Hij wil niet dat andere mensen naar haar kijken zegt Ashley over haar vriend
Vind het gaat best leuk staanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley heeft nu wel een jaren 80 kapsel.
Vind dit veel beterquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het gaat best leuk staan
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet heel veel streams gekeken vandaag.quote:
Haar lippen zijn ook wat smaller geworden zo te zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dit kapsel idd veel beter bij Ashley
Nou dat uur met doriana leek eeuwig te durenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel streams gekeken vandaag.
Maar ze was, wat ik zag, weinig te zien. Maar ze zag eruit als ze op de stream was.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat uur met doriana leek eeuwig te duren
Niet op jou Jimmy, wel Ro en doquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: ik vraag me dan af of iemand speciaal op mij let of op een ruimte?
zo van vandaag heb ik een kater, oh neej niet ashely pleasee mag ik glenn
ashley wil een boven en onder beugel
Misschien is ze net als Natasia die in de goude kooi steeds had over dat ze een borstvergroting wilde en deze uiteindelijk kreeg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil een beugel, dat we het maar even weten
Snacktime FEBO.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef marky het volgende:
Waarom weer twee streams op het zelfde. De roze slaapkamer waar ze weer aan de speculaas zitten.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het gaat best leuk staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |