Wow! En dan moeten we wachten tot bericht van de allerlaatste om iets van een omschrijving voor Joost te krijgen.quote:Op woensdag 17 april 2024 07:38 schreef Em31 het volgende:
Volgende week zaterdag beginnen de repetities al. De stand-in repetities zijn waarschijnlijk nu bezig, dit gaat ineens veel te snel.
Ja dat wordt veel geduld hebben voor ons.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Wow! En dan moeten we wachten tot bericht van de allerlaatste om iets van een omschrijving voor Joost te krijgen.
Dit stukje lijkt me met die vlag zo eerder uit de openingsceremonie te komen.quote:
Monaco lijkt weer een stapje dichterbij te zijn gekomenquote:
quote:The new Monegasque national broadcaster, TV Monaco, has become an active EBU member as of March and is thus eligible to compete at the Eurovision Song Contest.
TV Monaco was launched on 1 September 2023, the channel is now a full member of the EBU as of late March 2024.
Technically Monaco could have competed at Eurovision 2024 as it is under the umbrella of MMD (Monaco Media Diffusion). MMD is an active member of the EBU.
On September 15th 2023 MMD confirmed to ESCToday that MMD/TV Monaco would not compete at the 2024 Eurovision Song Contest in Malmo.
The last time Monaco competed at the Eurovision Song Contest was in 2006, back then the Monegasque national broadcaster TMC was responsible for the microstate’s participation at Eurovision. Recently TMC merged into French broadcaster TF 1 and is no more a member of the EBU.
Monaco withdrew from the competition in 2007 and its return to the competition in the near future seems more plausible as TV Monaco is now an active EBU member. Will we hear ‘Good evening Europe, this is Monte Carlo calling!’ next year at Eurovision? We will have to wait a tad longer to know…
With the return of Luxembourg to the contest after a 31 year hiatus we would love to see Monaco return to the competition.
Ik denk dat het feit dat Israël meedoet hier nog best in meespeelt. Een deel zal er alleen daardoor al niet naar toe willen, een deel zal misschien bang zijn voor veiligheid in Malmö. Ik zou eigenlijk geen andere reden kunnen bedenken?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:42 schreef aarontje112 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: er zijn nog vrij veel tickets beschikbaar voor de shows. Met name de “jury” shows, maar zelfs ook voor de liveshows van de semi’s. Best vreemd eigenlijk gezien Eurovision zo populair is in Zweden en prijzen ook niet exorbitant zijn
Sommige figuren maken het er ook niet makkelijker opquote:Op woensdag 17 april 2024 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat Israël meedoet hier nog best in meespeelt. Een deel zal er alleen daardoor al niet naar toe willen, een deel zal misschien bang zijn voor veiligheid in Malmö. Ik zou eigenlijk geen andere reden kunnen bedenken?
Zou best eens kunnen! Ik ga naar de jury show van de eerste halve finale. Geen Israël en geen live show, minste risicoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat Israël meedoet hier nog best in meespeelt. Een deel zal er alleen daardoor al niet naar toe willen, een deel zal misschien bang zijn voor veiligheid in Malmö. Ik zou eigenlijk geen andere reden kunnen bedenken?
Die nemen alvast een voorschot op een Kroatische zege en goedkoop verblijfquote:
Als Zwitserland wint zal het wel een duur verblijf wordenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die nemen alvast een voorschot op een Kroatische zege en goedkoop verblijf
Maar zou mooi zijn als er weer wat landen terugkeren, 37 is wel het minimum om zo'n systeem met 2 halve finales levend te houden
Direct de hele omroep failliet.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Zwitserland wint zal het wel een duur verblijf worden
Het is een plus, geen kruis.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik krijg er EO jongerendag gevoel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |