uist van hen had ik dat totaal niet verwacht eig, maar goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, een ONS, toch een klein succesje
Ja, maar maar heel even, een beetje zonde van je tijd om daarvoor te gaan terugkijken. Gewoon morgen present zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
ik kon niet kijken vanavond. Was cherrycoke al te zien in het voorstukje?
Wie was het dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar maar heel even, een beetje zonde van je tijd om daarvoor te gaan terugkijken. Gewoon morgen present zijn!
Ik geloof die waar de vrouw zei dat hij nog een beetje moest loskomen. Maar morgen weten we het zeker, een Jeroen van 35 jaar (als ik het goed zag in zn profiel).quote:
vind je het ook zo spannendquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar maar heel even, een beetje zonde van je tijd om daarvoor te gaan terugkijken. Gewoon morgen present zijn!
Ik zat net even het intro te kijken n.a.v. je post en vond dat ze het allemaal konden zijn. De hele week trouwens al.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof die waar de vrouw zei dat hij nog een beetje moest loskomen. Maar morgen weten we het zeker, een Jeroen van 35 jaar (als ik het goed zag in zn profiel).
Zekers, morgen eindelijk echt een goede reden om te kijkenquote:
Haha, alle first daters lijken op elkaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zat net even het intro te kijken n.a.v. je post en vond dat ze het allemaal konden zijn. De hele week trouwens al.
Onzin. Het stopt 8 april en komt in herfst weer terug voor kort seizoen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:52 schreef Paul het volgende:
BREAKING FIRST DATES STOPT
https://www.veronicasuper(...)assieker-first-dates
Totaal geen zin in al die reclame.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Daar spint SBS wel garen bij want ik verwacht nu nog wel meer kijkers/overstappers voor LLDL wat toch de rechtstreekse concurrent is/was. Dat zal dan in ieder geval tijdelijk zijn tot dat First Dates weer begint, of niet. LLDL is net wat gevarieerder en kijk ik i.p.v. First Dates. Af en toe zie ik wel een aflevering met name in de zomermaanden als er een zomerstop is bij LLDL maar ik denk dat dit format toch wat te sleets is en vind ik het niet gek dat het, voorlopig althans even stopt.
meelezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je meekijken en hier meelezen?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeroen, 35 jaar, procesoperator of iets in de trant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |