abonnement Unibet Coolblue
pi_212527740
Zijn er hier mensen die wel eens magic mushrooms gebruiken?

Welke dosering houd je aan?

Ik lees dat je voor verse truffels wel 20mg kunt nemen voor een échte trip, terwijl 1g micro dosing is.

Ik heb het wel eens onder begeleiding gedaan, maar ik weet niet wat de dosering precies was. Mijn reactie was niet hevig toen.

Graag tips en ervaringen.
pi_212528004
Dosering, ik weet het niet meer zeker. Ik at ze vooral toen je ze nog legaal in de shop kon kopen. Ik geloof een halve bak per keer.
Hawaiiaanse waren zeer intens en echt geweldig! _O_ Volgens mij had ik die hele bak op 1 avond opgegeten. (Is allemaal al weer zo lang geleden)
Heb ze later ook een keer zelf gekweekt, Colombiaanse of zo?
Maar ben er toen vrij snel weer mee gestopt. Truffels ook wel een aantal keren gedaan. (Voordat ik aan paddo's begon en volgens mij ook voor ik zelf ging kweken.)

Ervaringen? Tja, heel bijzonder en positief, maar soms ook emotionele mokerslagen.

Wat wel grappig was, was met die Hawaiiaanse; ik at ze op, liep ff naar buiten om wat te pakken, liep weer naar binnen, ging de trap op en dacht meteen: "Sinds wanneer ligt er hier een Perzisch tapijt?" (Het was een effen roden vloer.)
Nog nooit meegemaakt dat het ZO snel werkte! _O-
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212528110
Ook met een buurman gegeten. Stiekem, want hij mocht niet van zijn vrouw! _O-
Toen hebben we er maar een whiskyproeverij van gemaakt, met wat "hapjes" er bij! O-)

Maar dit was allemaal een jaar of 15 geleden. Sindsdien echt nooit meer zoiets gedaan.

Ow, ook met een toenmalige vriendin gegeten.
Ik had een beamer en had Bert Visscher op lage video-kwaliteit gedownload! _O- Zijn drukke humor gecombineerd met de vreemde kleuren van de slechte compressie maakten het een hele ervaring! _O-
Ja en bepaalde muzieksoorten maakten het ook wel bijzonder.

Ben een paar keer trippend gaan wandelen en heb leuke gesprekken met onbekenden gehad. Zo leuk dat ze me hun adres gaven en zeiden dat ik een keer op bezoek moest komen! :D


Deze vond ik wel lekker om op te hebben staan tijdens een trip, maar didgeridoo muziek ook.
Kachel aan, raampje open en de frisse tocht op m'n gezicht laten komen. (In die tijd kostte gas nog niet zo veel. ;) )

Ook een aanrader, maar wel de eerste 2,5 minuut overslaan, of je gaat gewoon voor het origineel:



[ Bericht 28% gewijzigd door ToT op 21-02-2024 19:55:36 ]
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212528289
Nice. Thanks voor de tips :)

Ik heb thuis een paar strips liggen die bedoeld zijn voor microdosing. Maar ben er op een gegeven moment mee gestopt omdat ik er niet veel van merkte.

Nu zag ik dat ik nog 18 gram over heb en dacht, misschien gewoon een keer alles nemen en nog eens een volledige experience beleven.

Maar raakte super in de war over die doseringen.
Begrijp nu dat mushrooms en truffels echt iets anders zijn en daarmee dus ook de dosering.
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:06:07 #5
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212528398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
Ook met een buurman gegeten. Stiekem, want hij mocht niet van zijn vrouw! _O-
Toen hebben we er maar een whiskyproeverij van gemaakt, met wat "hapjes" er bij! O-)

Maar dit was allemaal een jaar of 15 geleden. Sindsdien echt nooit meer zoiets gedaan.

Ow, ook met een toenmalige vriendin gegeten.
Ik had een beamer en had Bert Visscher op lage video-kwaliteit gedownload! _O- Zijn drukke humor gecombineerd met de vreemde kleuren van de slechte compressie maakten het een hele ervaring! _O-
Ja en bepaalde muzieksoorten maakten het ook wel bijzonder.

Ben een paar keer trippend gaan wandelen en heb leuke gesprekken met onbekenden gehad. Zo leuk dat ze me hun adres gaven en zeiden dat ik een keer op bezoek moest komen! :D

Deze vond ik wel lekker om op te hebben staan tijdens een trip, maar didgeridoo muziek ook.
Kachel aan, raampje open en de frisse tocht op m'n gezicht laten komen. (In die tijd kostte gas nog niet zo veel. ;) )

Ook een aanrader, maar wel de eerste 2,5 minuut overslaan, of je gaat gewoon voor het origineel:

+1 voor Shpongle

Verder, ontopic:

Ligt ook aan je lichaamsgewicht. Je zou dit kunnen aanhouden: https://www.zamnesia.com/magic-mushroom-dosage-calculator

Moet wel zeggen, de dosering die ze aanraden is aan de lage kant, wat an sich te begrijpen is. (Better safe than sorry).

Als je voor het eerst alleen gaat trippen, zou ik het echter ook aanraden om het safe te houden. Max 15 gram truffels oid.

Dan heb je een referentiekader, en kan je voor de volgende keer de zaken beter inschatten :)
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:06:31 #6
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212528406
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:59 schreef Moofasah het volgende:
Maar ben er op een gegeven moment mee gestopt omdat ik er niet veel van merkte.
Is dat niet ook het punt van microdosering? :D
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:07:20 #7
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212528419
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:59 schreef Moofasah het volgende:
Begrijp nu dat mushrooms en truffels echt iets anders zijn en daarmee dus ook de dosering.
Deels.

De dosering is echt anders idd. Maar beide bevatten de werkzame stof psilocybin, dus de effecten zijn pretty much hetzelfde.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212528545
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
+1 voor Shpongle

Verder, ontopic:

Ligt ook aan je lichaamsgewicht. Je zou dit kunnen aanhouden: https://www.zamnesia.com/magic-mushroom-dosage-calculator

Moet wel zeggen, de dosering die ze aanraden is aan de lage kant, wat an sich te begrijpen is. (Better safe than sorry).

Als je voor het eerst alleen gaat trippen, zou ik het echter ook aanraden om het safe te houden. Max 15 gram truffels oid.

Dan heb je een referentiekader, en kan je voor de volgende keer de zaken beter inschatten :)
Ik heb nog 18 gram over. Maakt die 3 gram echt het verschil? Volgens mijn gewicht zou ik minstens 19 a 20 moeten nemen voor een hevige trip.

Ik heb het een keer onder begeleiding gedaan maar weet de dosering niet. Dat vond ik qua heftigheid dus allemaal reuze meevallen.

Was wel in thee vorm inplaats van kauwen...
pi_212528562
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Is dat niet ook het punt van microdosering? :D
Hahha, ja. Maar het was meer bedoeld om m'n algemene mood te verbeteren, en daar merkte ik ook niet echt iets van.
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:19:57 #10
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212528649
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Ik heb nog 18 gram over. Maakt die 3 gram echt het verschil? Volgens mijn gewicht zou ik minstens 19 a 20 moeten nemen voor een hevige trip.

Ik heb het een keer onder begeleiding gedaan maar weet de dosering niet. Dat vond ik qua heftigheid dus allemaal reuze meevallen.

Was wel in thee vorm inplaats van kauwen...
Ikzelf zou in jouw situatie gewoon die 18 gram proberen, en kijken hoe het bevalt. Dan heb je je referentiekader :)

Als je het erg mild vindt, kan je daarna eens meer proberen, max 25 ofzo?

Hou er rekening mee dat je resistentie opbouwt, dus als je het weekend erna weer wil gaan trippen, zal het sowieso maar matig voelen.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212528699
Keer zo’n hele bak op, kotsen! Oh wat smerig.
Voor zover mijn bijdrage
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:24:11 #12
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212528716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:22 schreef anndb het volgende:
Keer zo’n hele bak op, kotsen! Oh wat smerig.
Voor zover mijn bijdrage
Smakelijk is het niet nee.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212528848
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:19 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Ikzelf zou in jouw situatie gewoon die 18 gram proberen, en kijken hoe het bevalt. Dan heb je je referentiekader :)

Als je het erg mild vindt, kan je daarna eens meer proberen, max 25 ofzo?

Hou er rekening mee dat je resistentie opbouwt, dus als je het weekend erna weer wil gaan trippen, zal het sowieso maar matig voelen.
Ja denk dat ik dat gewoon doe dan :)
  woensdag 21 februari 2024 @ 23:41:55 #14
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_212531345
Ligt er ook aan of je magic mushrooms of magic truffels wilt doen. Je op lijkt die twee door elkaar te halen, maar als ik het goed begrijp wil je magic truffels doen, en niet magic mushrooms?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_212543460
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 23:41 schreef embedguy het volgende:
Ligt er ook aan of je magic mushrooms of magic truffels wilt doen. Je op lijkt die twee door elkaar te halen, maar als ik het goed begrijp wil je magic truffels doen, en niet magic mushrooms?
Ja, truffels inderdaad.
pi_212543736
Van de paar soorten drugs die ik hier en daar heb geprobeerd door de jaren heen, vond ik zo'n bakje paddo's wel het toppunt van gekte.
Ik heb me er sindsdien altijd, qua heftigheid, over verbaasd dat dat spul legaal was en bijvoorbeeld XTC weer niet. Later na het verbod op paddo's heb ik truffels ook wel eens geprobeerd maar ik hield het grootste deel helaas niet binnen, echt een walgelijke smaak.

Dit soort drugs zijn een aanrader voor een keertje of wat, want het is echt geestverruimend, maar niet te vaak en alleen met fijne mensen.
pi_212545286
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:19 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Ikzelf zou in jouw situatie gewoon die 18 gram proberen, en kijken hoe het bevalt. Dan heb je je referentiekader :)

Als je het erg mild vindt, kan je daarna eens meer proberen, max 25 ofzo?

18 gram, en 25 gram al helemaal, is echt best wel pittig hoor. Dat is bij mij wel een gevalletje van 'slay the dragon', en ik kan heel wat hebben. Ik zou gewoon 10 gram doen eerst.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')