Ik had hem ook even op NPO1 gezet, was een nabespreking en toen gingen ze maar over op wielrennenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht: ah het is ook op TV, is het niet eens live. Lekker weer.
logisch als een Nederlandse ploeg wintquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had hem ook even op NPO1 gezet, was een nabespreking en toen gingen ze maar over op wielrennen
Ja, zie ze ook wel als favorieten, maar ook Scheperkamp kan een goede 1000 rijden als hij in vorm isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar schat hem en Prins wel duidelijk hoger in dan de rest op de 1000m
Dat deed ik ook even om 14 uur. Ben snel weer teruggegaan naar de stream.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had hem ook even op NPO1 gezet, was een nabespreking en toen gingen ze maar over op wielrennen
Ik zag al een zwart afgeplakt stuk op de namenlijst boven de tribune.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:17 schreef Zipportal het volgende:
18:00 afscheid van Schouten. ZAPPEN.
Arreslee met Friese paarden genotquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:17 schreef Zipportal het volgende:
18:00 afscheid van Schouten. ZAPPEN.
Datquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe dan nu afscheid van Irene nu stadion nog vol zit in plaats van deze ooraids
Queen is geen ooraidsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ja. Krol natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag al een zwart afgeplakt stuk op de namenlijst boven de tribune.
iets daarvoor was het continu hollandse volksmuziek, en dat is wel aidsquote:
Roxane nu, over ooraids gesproken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die is morgen aan de beurt geloof ik.quote:
Kampioenschapsrecord heet dat gewoon toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:14 schreef Marcoss het volgende:
De snelste 500 meter ooit op een sprinttoernooi.. Erik zoekt z'n eigen statistieken wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |