Nee, hier werkt die gewoon goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
iemand anders ook problemen met de stream?
wilde het net zeggen. Niet best hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Niveau op de km bij de vrouwen is dramatisch
Is verder prima hoor, maar werd niet echt duidelijk dat het schaatsen op de stream verder ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
logisch als een Nederlandse ploeg wint
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor de AD-leden klein beetje meer achtergrond. In principe gaat die dus niet de 10km rijden morgen.
Marcel Bosker open over mentale problemen en hulp Ireen Wüst: ‘Ik durf niet hard te rijden’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ADquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor de AD-leden klein beetje meer achtergrond. In principe gaat die dus niet de 10km rijden morgen.
Marcel Bosker open over mentale problemen en hulp Ireen Wüst: ‘Ik durf niet hard te rijden’
Volgens mij ga je daar gezeik mee krijgen, dat zou ik op z'n minst in een spoiler zetten.quote:
Staat een stuk meer in dan enkel de inhoud van het NOS-interview.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Remco het volgende:
[..]
AD![]()
Uitgetypt interview van de NOS premium maken.
Daar staat toch veel meer in? Enkel in het begin een quote uit het NOS-interviewquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Remco het volgende:
[..]
AD![]()
Uitgetypt interview van de NOS premium maken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]Bedankt! Kon het anders niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant, open en eerlijk stuk. Had altijd het gevoel bij Bosker dat er veel meer in zit dan er uit komt. Hopelijk komt het nog, als hij deze blokkade weet op te lossen.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |