Ook geweest !!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gave tent... ik kwam er elke zaterdag en op zondag naar het zeepaardje in Noordwijk..
Ooh die ken ik niet...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam niet heel vaak in Den Haag.vond Exposure ook wel top.
Scheveningen.quote:
Dan ben je vast ook wel eens in de pianobar beland op Scheveningen waar Roel begonnen is...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier met ekte stappers te maken.
Leuk.![]()
![]()
Crazy piano`s toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook wel eens in de pianobar beland op Scheveningen waar Roel begonnen is...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier met ekte stappers te maken.
Leuk.![]()
![]()
Energiehal en Parkzicht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toen ik jong was locomotion in Zoetermeer daar mocht je op zondag binnen als je 15 jaar was.
Daarna naar Rotterdam gegaan.
Stadhuisplein, ramblas en duistere plekjes geen idee waar in Rotterdam meestal bij de witte de wit straat maar dan was ik meestal al flink dronken 🙈
Oh ja en ook naar the vieuw Maasboulevard en wat kroegjes zoals plan C en de pui.
Ooooh ja...de locomotion die hebben we ook nog...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toen ik jong was locomotion in Zoetermeer daar mocht je op zondag binnen als je 15 jaar was.
Daarna naar Rotterdam gegaan.
Stadhuisplein, ramblas en duistere plekjes geen idee waar in Rotterdam meestal bij de witte de wit straat maar dan was ik meestal al flink dronken 🙈
Oh ja en ook naar the vieuw Maasboulevard en wat kroegjes zoals plan C en de pui.
Ik ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben echt een tutje hoor... ik heb nog nooit zoiets geprobeerd, geen pilletje geen blowtje... ik had en heb er niks mee...
Ik heb nog een kist vol met flyers,dat is leuk soms om herinneringen om op te halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef Frummelie het volgende:
Nou we zijn weer lekker aant stappen..
Al ben jij wel een tutje.quote:
Ik was er ook helemaal niet nieuwsgierig naar, het boeide mij niet... jou waarschijnlijk ook niet...quote:
Goh wat leuk dat je dat bewaard hebt... ja dat is zeker leuk..quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog een kist vol met flyers,dat is leuk soms om herinneringen om op te halen.
Nee voor geen meter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was er ook helemaal niet nieuwsgierig naar, het boeide mij niet... jou waarschijnlijk ook niet...
Okee doei.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga effe 2 afleveringen bondgenoten kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |