Ik had dat tientje geist vanwege jouw administratiekosten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was drie jaar verder voor ik voor de verkeersrechter stond en daar mijn gelijk kreeg.
Zolang ze jou tijdig informeren over de vertraging en welke vastgestelde verlengde termijn ze gaan gebruiken houd je er niks extraas aan over.
Sterker nog: ik was het tientje aan administratiekosten kwijt ‘want dat maakt geen onderdeel uit van het kwijtgescholden boetebedrag’.
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind de bekeuring onterecht en teken dus beroep aan. Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:13 schreef TornadoDK het volgende:
Rechters hebben wel wat beters te doen dan parkeerboetes die komen volkomen terecht onderop de stappel.
Ik had al lol zat over het geld wat verspild is in het behandelen van de boete. Mochten ze dat tientje voor hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik had dat tientje geist vanwege jouw administratiekosten.
Zij hebben geen boodschap aan jou ongeduld. Je zult gewoon je beurt moeten afwachten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind de bekeuring onterecht en teken dus beroep aan. Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.
Klopt. Dat word je dan ook. Net zoals ieder ander duurt het heel erg langquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.
Pak ze vogeltjesdans!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind de bekeuring onterecht en teken dus beroep aan. Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.
Ditquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
je zal maar een dag vrij moeten nemen om een boete van een paar tientjes aan te vechten bij de rechter
Dat kan, maar andersom kan ik ook geen twee jaar wachten om op hun bekeuring te reageren he. Mijn zaak is zo klaar als een klontje en kan binnen 5 minuten afgedaan worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zij hebben geen boodschap aan jou ongeduld. Je zult gewoon je beurt moeten afwachten.
Ik zou de boete voor parkeren in een parkeerzone even opzoeken als ik jou was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
je zal maar een dag vrij moeten nemen om een boete van een paar tientjes aan te vechten bij de rechter
Whahahauw, een 'ondernemer' die het niet snapt. Je kunt namelijk ook niet naar de zitting gaan, pipo. En als je echt ondernemer bent zit je lang niet zoveel op fok, deed je ook dingen in de avond, verdiende je meer dan 200,- per dag (anders loont je ondernemerschap niet) en ging je juist voor je recht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DitGewoon betalen dus. Een dag niet werken kost me ¤200- netto. Boete is ¤100? Nou keuze is snel gemaakt als ondernemer zijnde.
Goeie manier om je topic dicht te krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whahahauw, een 'ondernemer' die het niet snapt. Je kunt namelijk ook niet naar de zitting gaan, pipo. En als je echt ondernemer bent zit je lang niet zoveel op fok, deed je ook dingen in de avond, verdiende je meer dan 200,- per dag (anders loont je ondernemerschap niet) en ging je juist voor je recht.
Maar jij bent helemaal geen ondernemer (tenzij slappe drugsdealer), je bent een werkloze, afgekeurde uitkeringstrekker in een scootmobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |