abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212524589
In mei 2022 kreeg ik een bekeuring voor het parkeren in een parkeerzone. Die heb ik bij het om aangevochten omdat die 'zone' achteraf van een zijde niet van de juiste aanduiding was voorzien (foto bewij). Uiteraard krijg je van het om nooit gelijk en ik moest maar naar het kanton.

Ik daar dus bezwaar aantekenen en vandaag krijg ik pas bericht dat het om mijn beroep naar de rechtbank heeft doorgestuurd. Na 1 jaar en 9 maanden :')

Bij dat kanton gaat dat dus gerust nog 2 jaar duren voor het behandeld wordt :') Ik vind dat allemaal nogal belachelijk lang. Zeker omdat de zaak zo klaar als een klontje is, ze willen gewoon niet toegeven dat ik in mijn gelijk sta.

Kan ik bij het terug eisen van mijn geld boeterente eisen ofzo? Of zijn er andere dingen die ik in mijn voordeel kan doen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_212524625

[ Bericht 100% gewijzigd door Raw85 op 21-02-2024 15:13:16 ]
pi_212524779
Ik was drie jaar verder voor ik voor de verkeersrechter stond en daar mijn gelijk kreeg.
Zolang ze jou tijdig informeren over de vertraging en welke vastgestelde verlengde termijn ze gaan gebruiken houd je er niks extraas aan over.

Sterker nog: ik was het tientje aan administratiekosten kwijt ‘want dat maakt geen onderdeel uit van het kwijtgescholden boetebedrag’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212524899
Rechters hebben wel wat beters te doen dan parkeerboetes die komen volkomen terecht onderop de stappel. ^O^
No bitch to me
pi_212524976
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was drie jaar verder voor ik voor de verkeersrechter stond en daar mijn gelijk kreeg.
Zolang ze jou tijdig informeren over de vertraging en welke vastgestelde verlengde termijn ze gaan gebruiken houd je er niks extraas aan over.

Sterker nog: ik was het tientje aan administratiekosten kwijt ‘want dat maakt geen onderdeel uit van het kwijtgescholden boetebedrag’.
Ik had dat tientje geist vanwege jouw administratiekosten.
pi_212525002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:13 schreef TornadoDK het volgende:
Rechters hebben wel wat beters te doen dan parkeerboetes die komen volkomen terecht onderop de stappel. ^O^
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind de bekeuring onterecht en teken dus beroep aan. Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_212525171
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik had dat tientje geist vanwege jouw administratiekosten.
Ik had al lol zat over het geld wat verspild is in het behandelen van de boete. Mochten ze dat tientje voor hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212525183
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind de bekeuring onterecht en teken dus beroep aan. Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.
Zij hebben geen boodschap aan jou ongeduld. Je zult gewoon je beurt moeten afwachten.
No bitch to me
pi_212525346
quote:
Ik mag aannemen dat ik net zo goed als ieder ander word behandeld.
Klopt. Dat word je dan ook. Net zoals ieder ander duurt het heel erg lang
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212525569
je zal maar een dag vrij moeten nemen om een boete van een paar tientjes aan te vechten bij de rechter :')
  woensdag 21 februari 2024 @ 16:13:19 #11
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212525646
quote:

[..]
Pak ze vogeltjesdans!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_212525695
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
je zal maar een dag vrij moeten nemen om een boete van een paar tientjes aan te vechten bij de rechter :')
Dit :') Gewoon betalen dus. Een dag niet werken kost me ¤200- netto. Boete is ¤100? Nou keuze is snel gemaakt als ondernemer zijnde.
U MAD?
pi_212526744
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:32 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Zij hebben geen boodschap aan jou ongeduld. Je zult gewoon je beurt moeten afwachten.
Dat kan, maar andersom kan ik ook geen twee jaar wachten om op hun bekeuring te reageren he. Mijn zaak is zo klaar als een klontje en kan binnen 5 minuten afgedaan worden.

Maar dat vraag ik ook niet. Ik vraag of ik bepaalde zaken kan eisen zoals vertragingsrente. Vroeger had je de boeteclausule in de WOB, dat kon oplopen tot 1260,- als een overheidsorgaan te lang deed over een beslissing.
pi_212526757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Ik zou de boete voor parkeren in een parkeerzone even opzoeken als ik jou was.

Dat jij je nou graag laat naaien als je een onterechte bekeuring krijgt, ligt niet aan mij.
pi_212526792
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dit :') Gewoon betalen dus. Een dag niet werken kost me ¤200- netto. Boete is ¤100? Nou keuze is snel gemaakt als ondernemer zijnde.
Whahahauw, een 'ondernemer' die het niet snapt. Je kunt namelijk ook niet naar de zitting gaan, pipo. En als je echt ondernemer bent zit je lang niet zoveel op fok, deed je ook dingen in de avond, verdiende je meer dan 200,- per dag (anders loont je ondernemerschap niet) en ging je juist voor je recht.

Maar jij bent helemaal geen ondernemer (tenzij slappe drugsdealer), je bent een werkloze, afgekeurde uitkeringstrekker in een scootmobiel.
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 19:42:17 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212527985
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Whahahauw, een 'ondernemer' die het niet snapt. Je kunt namelijk ook niet naar de zitting gaan, pipo. En als je echt ondernemer bent zit je lang niet zoveel op fok, deed je ook dingen in de avond, verdiende je meer dan 200,- per dag (anders loont je ondernemerschap niet) en ging je juist voor je recht.

Maar jij bent helemaal geen ondernemer (tenzij slappe drugsdealer), je bent een werkloze, afgekeurde uitkeringstrekker in een scootmobiel.
Goeie manier om je topic dicht te krijgen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')