Zeg dat welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:15 schreef aTypisch het volgende:
bosz heeft eindelijk een gouden pik?
Als je dit soort open deuren gaat intrappen kan je beter gewoon weer wegblijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Als hij de penalty niet had gegeven, had de VAR ook niet ingegrepen denk ik.
De stand zeker. De manier waarop is natuurlijk dramatisch slecht.quote:
Ach.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha bijna net zo hard juichen als een doelpunt
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit soort open deuren gaat intrappen kan je beter gewoon weer wegblijven
Jeetje, haal eens adem zegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben voor PSV maar ik kan in de toekomst naar die flikkertjes kijken die hockeyen. Door die vuile Amerikanen gaan we naar American Football taferelen waarin het alleen maar om zoveel mogelijk doelpunten gaat en elke poging tot verdedigen wordt afgestraft.
Dit was gewoon een clean tackel op de bal.
Don’t care.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
De stand zeker. De manier waarop is natuurlijk dramatisch slecht.
De bal is rond Caland.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als Feyenoord ergens bij betrokken is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
PSV heeft altijd de scheids en VaR tegen
PSVCL
Even Ritalinnetje pakken broerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben voor PSV maar ik kan in de toekomst naar die flikkertjes kijken die hockeyen. Door die vuile Amerikanen gaan we naar American Football taferelen waarin het alleen maar om zoveel mogelijk doelpunten gaat en elke poging tot verdedigen wordt afgestraft.
Dit was gewoon een clean tackel op de bal.
Die user erkennen wij hier niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
PSV heeft altijd de scheids en VaR tegen
PSVCL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |