Klein snorretje erbij en wat stemverheffing. Zwart wit beeld. Ik zie het voor mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Zijn kapsel is voor haar misschien een rode vlag.
Bewust iemand laten janken en daar dan voldoening uithalen, onder het mom van ' dat is mijn talent' of hoe noemde hij het ? Is juist een gevaar. Wat een beroepsgekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
gevaar van ervaringsdesknuddigen bij de ggz
Ja, nogal misplaatst en wel een rode vlag wmb.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'ik kom meteen bij de kern bij mensen'
Hypochonder heeft geen gebrek aan zelfvertrouwen
Iemand die therapeut wil spelen. Wilde ook nog doorleren. Het zal je therapeut worden..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bewust iemand laten janken en daar dan voldoening uithalen, onder het mom van ' dat is mijn talent' of hoe noemde hij het ? Is juist een gevaar. Wat een beroepsgek
Hij vindt denk ik dat hij tot de kern gekomen is. Het was ordinair emoties peuteren, maar toe maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bewust iemand laten janken en daar dan voldoening uithalen, onder het mom van ' dat is mijn talent' of hoe noemde hij het ? Is juist een gevaar. Wat een beroepsgek
Hij vindt zichzelf geweldig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Grijsaard houdt vast ook van mansplaining
Beetje de Ivo Niehe onder de First Dates deelnemers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Grijsaard houdt vast ook van mansplaining
Tegenwoordig is 'ervaringsdeskundige' net zo'n hardnekkig probleem als ' personal coach / trainer' tegenwoordig. Je hoeft maar te kunnen pissen in een pot en je kan jezelf al van alles noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |