quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ze stak er geen stokje voorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Hoe is het geweest?
Wil je het vertellen?
Pijnlijke stilte en hij blijft doorvragen
Hij kapt het maar af.
Er vermoeiend type zeg, met zijn kutkinderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, deze grijsaard vindt zichzelf volgens mij wel gedistingeerd. En hoort zichzelf graag praten
Waarmee ik het uiteraard niet goedkeur he ?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je kan zien dat hij gepest is, vraag mij niet hoe.'Gewoon" een ingeving.
Jij zou hem ook pesten misschien?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je kan zien dat hij gepest is, vraag mij niet hoe.'Gewoon" een ingeving.
Lees mijn post daaronder even.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jij zou hem ook pesten misschien?
Je dacht meteen 'die kan ik hebben, henehe'.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waarmee ik het uiteraard niet goedkeur he ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |