abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212533989
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef Andromache het volgende:
Ik vind Nieuwegein verrassend leuk. Echt ondergewaardeerd. Daar klopt de combi groen, water en steen. Ik zou alleen in Fokkesteeg niet willen wonen, maar Doorslag, Zuilenstein, flinke delen van Batau-Zuid wel, natuurlijk Vreeswijk en oud-Jutphaas, ik zou daar prima kunnen wonen.
Ik heb tot twee jaar geleden in Vreeswijk gewoond, op een paar honderd meter lopen van een tramhalte en inderdaad, in 20 minuten op CS. Met de fiets 40-45 minuten.
We woonden er heerllijk (ook al zijn de meeste andere wijken van Nieuwegein inderdaad tyfus lelijk) maar waren uitgekeken op de verbetermogelijkheden van het huis en we misten de bossen.

We zijn nu naar een van de kleine dorpen aan de rand van de heuvelrug verhuisd, en nu is het 3 kwartier met de bus of bijna een uur fietsen. Het nadeel vind ik dat je maar tot half 2 's nachts thuis kan komen, maar als ik heel eerlijk ben... dat is maar een paar keer per jaar werkelijk een uitdaging.

En als je persé tot laat wilt uitgaan - later dan dat er bussen of stoptreinen rijden- dan ga je toch fietsen of neem je een taxi? Als wij met 4 man een taxi vanuit het centrum naar huis nemen kost dat 70 ¤
DAt kosten 4 trein en buskaartjes opgeteld ook al bijna.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_212539659
Zit voor de gein eens te kijken op Funda.
De tering wat een prijzen in Zeist.

Zelfs Laan van Vollenhoven begint bij 250.000 en daar wil je nog niet dood gevonden worden :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 februari 2024 @ 19:40:50 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212541417
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef GM78 het volgende:

Zelfs Laan van Vollenhoven begint bij 250.000 en daar wil je nog niet dood gevonden worden :')
De enige appartementen die je in ons dorp kunt kopen voor rond de 250k zijn 38m2 in een jaren zestig flat naast de tennisbaan. 8-).
pi_212541817
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef GM78 het volgende:

Nieuwegein hetzelfde.
pi_212553018
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 01:05 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]

Wel een beetje afdingen op dit appartement.
60k boven budget, afdingen lijkt me overigens ook niet iets wat echt nog wordt gedaan toch? Heb het gevoel dat iedereen weer aan het overbieden is.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_212553270
Ik denk dat je in Lunetten en Overvecht zowat goedkoper uit bent dan in de dorpen/stadjes om Utrecht heen. Maar hoe concreet is je zoektocht en wat zijn je harde eisen?
pi_212553589
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat je in Lunetten en Overvecht zowat goedkoper uit bent dan in de dorpen/stadjes om Utrecht heen. Maar hoe concreet is je zoektocht en wat zijn je harde eisen?
70+ m2, niet een bouwval en liever niet in een slechte wijk. Ik realiseer me dat ik makkelijk een 2-3 slaapkamer appartement in Kanaleneiland kan kopen, maar dat gaan we mooi niet doen! 10.gif
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_212553605
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]
70+ m2, niet een bouwval en liever niet in een slechte wijk. Ik realiseer me dat ik makkelijk een 2-3 slaapkamer appartement in Kanaleneiland kan kopen, maar dat gaan we mooi niet doen! [ afbeelding ]
Maar zoek je een appartement of een woonhuis?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 23 februari 2024 @ 22:36:41 #59
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_212558880
Kijk lekker in Lunetten. Heerlijke wijk, fijne bewoners over het algemeen, een heel betrokken wijk, het is echt een groen dorpje in de stad, veel buurtinitatieven. En je bent zo in Amelisweerd of lekker op het platteland rondom Houten, Beatrixpark heel fijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_212564454
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar zoek je een appartement of een woonhuis?
Geen harde eis daarin!
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')