quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
The R̲o̲lling S̲tones - E̲motional R̲e̲scue (Full Album) 1980SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bobby Womack - What Is Thisandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Barry White - You See The Trouble With Me ( Vinyl 45 ) From 1976 .andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Kenny Rodgers - Lucille ( Vinyl 45 ) From 1976 .andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
George McCrae - Rock Your Babyandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
AFRO FUNK PSYCO 70's VINIL COLLECTIONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 21-02-2024 02:05:35 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
Kwam gisteren op de radio voorbij, dacht van leuk die herken ik nog van een paar jaar geleden toen ik nog wat jonger was. Dit nummer is ook alweer bijna 25 jaar oud
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Op 't randje en erover.
Op 't randje en erover.
Op 't randje en erover.
Op 't randje en erover.
Linton Kwesi Johnson - Forces of victory (full album)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
The Love Unlimited Orchestra I´m so glad that´s I´m a womand Extende...andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Tom Browne ~ Funkin' For Jamaica (N.Y.) 1980 Jazz Funk Purrfection Versionandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.![]()
R.R. Express (Long Edit) Rose Royceandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.![]()
![]()
Celebration Kool & The Gang
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
It's A Love Thing - The Whispersandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Stray Cats - Runaway Boys • TopPopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Just the Two of Us (feat. Bill Withers) Grover Washington, Jr. Bill Withersandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
My Feet Won't Move Fruitcakeandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
ik ben veroordeeld tot radio10 overdag op het werk,mensen gaan meestal nog meezingen ook, luister eens naar die
text
![]()
Ik wil deze op m'n begrafenisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:40 schreef Karzai het volgende:
beethoven laat ik wel op mijn begravenis draaien![]()
![]()
🖤
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
die isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil deze op m'n begrafenis![]()
![]()
🖤![]()
vind deze ook mooi:
![]()
Ook mooi !!quote:
Deze melodie ben ik ook echt helemaal weg van![]()
😍
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Het kwam eerst binnen als lawaai...quote:
Daarna fijne focus...
Toen weer vergetrn.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik was het verhaal al snel kwijtquote:
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dagje ouder krijg je datquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was het verhaal al snel kwijt![]()
Zoeken dan vind je het weer![]()
Ook dat mag je dan houden![]()
![]()
1. Wijzerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dagje ouder krijg je dat![]()
Zoeken dan vind je het weer![]()
Ook dat mag je dan houden
2. Het ligt op het pad.
3. Wie geeft het weg?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1. Wijzer
2. Het ligt op het pad.
3. Wie geeft het weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker man!!\quote:
< Danst lafjes mee in de woonkamer
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
< GrijnstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En danst cool door
Nice. BBMquote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Deze is lekker man!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shit hee nu net m n hoofdtelefoon kapot gaat en ik hem handmatig moet vasthouden, morgen maar weer shoppen.
Op een of andere manier voel ik me ineens een Radio DJ [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Jaa Moby is altijd al heerlijk geweest, maar de latere livesession zijn zo top!quote:
What lies behind makes no sense in my mind![]()
Ms Skyler Grey heeft daar dan ook wel een aanzienlijk aandeel in lol, huphupWhat lies behind makes no sense in my mind![]()
Viool spelen is wel de meest corky underrated instrument, zou het nooit willen leren, toch altijd awesomeWhat lies behind makes no sense in my mind![]()
Het kan zo'n mooie toevoeging zijn in een nummer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:12 schreef cosmosis het volgende:
Viool spelen is wel de meest corky underrated instrument, zou het nooit willen leren, toch altijd awesome![]()
Inderdaad, maar alleen als je het echt mastered, das waarschijnlijk het probleem, het is of kattengejank of als er een engel die in je oren piest...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan zo'n mooie toevoeging zijn in een nummer.
![]()
Concert van Gioli & Assia bijwonen op een exotische locatie staat toch ook wel hoog op mn bucketlistWhat lies behind makes no sense in my mind![]()
Sweet dreams, Bali heerlijk! Zwoele nachtelijke zweetende natte dancevibes, zo kan ik wel met pensioen gaan!
Morgen deze hopelijk op de kop tikken, wordt een beetje lam van met de hand vasthouden dammn
https://www.audeze.com/products/lcd-2-classicWhat lies behind makes no sense in my mind![]()
Dido toch altijd een zwak voor gehad, Geile huismoeder die ineens begint te zingen...
1966 HITS ARCHIVE: Stop Stop Stop - Hollies (mono 45)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
1966 HITS ARCHIVE: Bus Stop - Hollies (mono 45)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ook een van m'n favoriete Jaques Brel nummers.quote:![]()
Hij zong het op een live Tv uitzending en liet zich helemaal gaan.
De TV crew en publiek had niet verwacht dat het (in die tijd) zo heftig zou uitpakken. En het publiek gaf een beleefd applausje omdat ze niet wisten hoe ze erop moesten reageren...![]()
![]()
Hoorde 'm vanmiddag ook...quote:
Had niet echt hetzelfde gevoel toen ze vorig jaar "Lost" uitbrachten, toen werd ik echt omver geblazen, maar blijft toch bitterzoet.![]()
![]()
Waarom deze artiest in eigen land geen aandacht krijgt, snap ik werkelijk niet. Prachtige liedjes maakt -ie, overigens geproduceerd door Wouter Hardy, die eerder het winnende Songfestival-nummer van Duncan Laurence produceerde.
Radiozenders zoals puber-radio-2 liggen weer eens te slapen.
DEHAZE met Love Who I Can't Love
Check ook het meer uptemo-nummer Blind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: