Ja vind ik ook, komt ook leuk en positief over.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Die linker haai is wel heel vriendelijk. Leuke gozert op zich.
Ja eens, toffe gast wel. Zou er prima een pilsje mee kunnen doenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Die linker haai is wel heel vriendelijk. Leuke gozert op zich.
Was.quote:
Meer consistente baardgroei dan ik heb in ieder gevalquote:Op maandag 19 februari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Had transgender niet gedacht bij deze.
vind het ook wel een rare. Dan wordt je man en blijf je zo verwijfdquote:Op maandag 19 februari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Had transgender niet gedacht bij deze.
Ik ook niet, inderdaad respect !quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was.
Ik had het niet gezien. Respect.
Die snap ik inderdaad wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Doet me aan Raven v Dorst denken, weet niet waarom.
Ligt er een kaart op de tafel?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
dit was een kaartje toch mag ik hopen. Wat een kutvraag en dan ook nog zo raar gevraagd
Ja dat is het denk ik, de meeste proberen juist heel mannelijk te zijn en dan valt het op ofzo. Ik dacht dit is gewoon een verwijfde homo.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het ook wel een rare. Dan wordt je man en blijf je zo verwijfd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |