volgen op tiktok, een bereal gemaakt. Nou wat een lolquote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Teleurstellend van die 2 lesbo's weer
Be real. Iets dat je eruit ziet zoals je bent ofzo? Ik denk die app dat je een seintje krijgt en op dat moment een foto moet maken en posten, zoals je er op dat moment uitziet. Als een soort tegenhanger van alle gefilterde insta pics.quote:
Nog nooit van gehoord, maar opzich grappig idee.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Be real. Iets dat je eruit ziet zoals je bent ofzo? Ik denk die app dat je een seintje krijgt en op dat moment een foto moet maken en posten, zoals je er op dat moment uitziet. Als een soort tegenhanger van alle gefilterde insta pics.
En je moet een foto maken van 2 kanten. Dus van je gezicht en hij maakt dan ook een foto van de voorkant dus van waar je op dat moment bent. (familie heeft het, niet ikquote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Be real. Iets dat je eruit ziet zoals je bent ofzo? Ik denk die app dat je een seintje krijgt en op dat moment een foto moet maken en posten, zoals je er op dat moment uitziet. Als een soort tegenhanger van alle gefilterde insta pics.
Kan nog steedsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik dacht hij komt voor een man, tot ik haar aan de bar zag zitten.
Huh? Hoe? Jeetje wat een naam zeg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:32 schreef NoCigar het volgende:
'WAT EEN BELACHELIJKE NAAM ROTSAN SORRY DAT IK HET ZEG'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |