SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Op die manier, ik denk ook niet dat het veel zin heeft om hem er uit te gooien, gewoon uitzitten tot eind seizoen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind die focus op Van 't Schip domweg bijzonder. Het was twintig jaar geleden al duidelijk dat hij een matige trainer is/was. Hij is slechts de vierde matige trainer in een fraai rijtje 'sinds Ten Hag'. Toch, met de afwezigheid van de creatievelingen, wordt de razernij op hem gericht.
Wie oppert dat Van 't Schip voortijdig weg zou moeten, heeft wel heel veel vertrouwen in beleidsmakers en deze slappe selectie.
Konden de Henderson-miljoenen niet anders besteed worden? Telegraaf is anti-Henderson dus dan ben ik geneigd pro-Henderson te zijn, en hij voegt echt wel wat toe qua karakter en nog enigszins qua balans op het middenveld, maar volgens mij lost hij niet Ajax' grootste problemen op.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kon weinig hersteld worden, financiën zijn beperkt en een hoop jongens kon je niet kwijt omdat die al 2 clubs hebben gehad dit speeljaar.
Dat kan je op twee manieren uitleggen: kritiek was te mild na de gewonnen wedstrijden (dat zou ik zeggen) of de kritiek is nu te fors. Maar goed, het is wel logisch dat het volume van kritiek toeneemt met zo'n serie, inhoudelijk was de kritiek er al wel lijkt me.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch vermakelijk dat de stevigste kritieken op Ajax komen na een duel waarin Ajax zijn belangrijkste creatievelingen mist.
Reiziger.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is raar idd. Krol, Suurbier, Reiger en Bogarde waren ook omgeturnde aanvallers.
Wie had je in gedachten?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Schip moet natuurlijk gewoon seizoen afmaken en dan samen met het technisch beleid bezig zijn, nieuwe trainer volgend seizoen neerzetten die jonge talenten beter kan maken.
Wie zie jij graag voor de groep volgend seizoen?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Schip moet natuurlijk gewoon seizoen afmaken en dan samen met het technisch beleid bezig zijn, nieuwe trainer volgend seizoen neerzetten die jonge talenten beter kan maken.
Van deze selectie kan zo ongeveer alle rommel van Mislintat de deur uit, paar gerichte aankopen doen en dan hopelijk zijn we klaar om weer mee te doen om de prijzen, maar verwacht eigenlijk dat we nog wel een seizoen extra nodig gaan hebben.
Oh, shit. Heet-ie echt zoquote:
Dat had je al gepost 3 minuten geleden.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Tarado het volgende:
Daar is verder niks mis mee als ze dan wel het niveau halen, nu heb je een jongen die als rechtsbuiten tekort komt bij Jong, omgeturnd naar linksback en daar ook tekort komt en je laat hem dan invallen als rechtbuiten, dan gaat er iets niet helemaal goed.
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.quote:
Wenger. Die wil graag ^^ ^^quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
De trainer die de Ligt, Nouri, vd Beek en de Jong beter maakte werd als hoofdtrainer ontslagen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Van deze selectie kan zo ongeveer alle rommel van Mislintat de deur uit, paar gerichte aankopen doen en dan hopelijk zijn we klaar om weer mee te doen om de prijzen, maar verwacht eigenlijk dat we nog wel een seizoen extra nodig gaan hebben.
Wat kan niet langer zoquote:Op maandag 19 februari 2024 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Schip moet inderdaad gewoon het seizoen afmaken, en daarna heel snel verdwijnen (als hoofdtrainer), want dit kan niet meer langer zo. Hopelijk ligt er een andere mooie functie voor hem klaar binnen Ajax.
Keepertje is ook prima. En Brobbey.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?
Ik zie alleen Hato en Hlynsson het niveau hebben.
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
Dat is al meer dan anderhalf.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?
Ik zie alleen Hato en Hlynsson het niveau hebben.
3 al. Zo komen we twee keer aan de drie J's.quote:
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?
Hugo?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?
De Brub in vorm is samen met Hato de enige die ik bij Feyenoord zou willen zien. Maar omdat wij Gimenez en Hancko al hebben is dat eigenlijk al geen discussie meer. Verder ontbreekt het dit Ajax op alle fronten aan kwaliteit. Ook van 't Schip kan dat niet verbloemen.quote:
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |