abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212506421
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.
weghorst gaat toch naar twente?
pi_212506424
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
al die kankerlakken die hier komen zuigen

als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol wel :)
  dinsdag 20 februari 2024 @ 08:28:15 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212506447
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:23 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
weghorst gaat toch naar twente?
Echt geen idee maar denk niet dat zij hem kunnen betalen.
pi_212506451
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol wel :)
ik eet geen brood meer uit rotterdam
Groot fan van User Wotte
pi_212506454
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:17 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
:?
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
pi_212506468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ja dat wordt er idd mee bedoeld..
pi_212506481
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Echt geen idee maar denk niet dat zij hem kunnen betalen.
veel inleveren. Zie hem echt niet naar ons gaan :)
pi_212506486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat heb ik met je moeder
Groot fan van User Wotte
pi_212506488
Selectie is gewoon niet in balans. 3 linksbacks gekocht en wie speelt daar nu: Hato.

2 buitenspelers afwezig en we spelen met een middenvelder en een matige speler uit Jong Ajax voorin.

Ik weet zeker dat spelers als Sutalo, Van den Boomen, Henderson en Kaplan straks kunnen uitblinken in een team dat complementair is samengesteld, maar tevens tactisch vermogen en handvaten krijgt.

Tactisch klopt er al een jaar geen ene kut van. Je hebt nog steeds elke week betere spelers dan de tegenstander op het veld staan, maar voetbal is hedendaags ook een spel van tactiek. Van t Schip kan je daar niet zoveel in kwalijk nemen, want iedereen weet al jaren dat dit geen topcoach is. Hij is een goede ambassadeur voor de club gebleken en verdiend lof voor de manier waarop hij erin is gestapt. Maar na dit seizoen is het tijd voor een moderne trainer met tactisch vermogen. Nog 2 of 3 gerichte aankopen en dan ziet de wereld er waarschijnlijk weer heel anders uit.

PS: Sneijder en Vd Vaart zijn ook weer uit hun holletjes gekomen zag ik. Gadverdamme wat zijn die twee van een voetstuk gevallen zeg ;( ;( ;( ;(
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_212506634
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.

Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje :')
pi_212506674
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:

als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om. _O-
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:01:54 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212506698
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.

Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:06:46 #138
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212506744
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Overmars had er wel gevoel voor
Zat alleen op de verkeerde plek.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:11:36 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212506804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Zat alleen op aan de verkeerde plek.
pi_212506996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.

Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
pi_212507049
Maar goed de aanjager was Cruijff dus wat dat betreft is het nou ook niet zo vreemd dat een miljoenenbedrijf op de achterkant van een bierviltje wordt gerund.
pi_212507053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:

Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.

Maar ja, het koste Van der Sar mogelijk bijna z’n hele gezondheid / leven. Die is behoorlijk overwerkt geraakt. En over Overmars en een terugkeer zal ik niet beginnen. Er is een nieuwe “deal with it” situatie ontstaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 20-02-2024 09:43:53 ]
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:33:20 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212507068
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.

Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.
Denk dat de rest van het management enorm heeft onderschat wat de gevolgen zouden zijn, ze hadden dat anders aan moeten pakken, hem schorsen en een kantoor buiten de arena moeten laten betrekken en dan alles overdragen voor een maand of 6.

Het enige wat we kunnen hopen is dat ze er van geleerd hebben.
pi_212507302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.
Denk dat de rest van het management enorm heeft onderschat wat de gevolgen zouden zijn, ze hadden dat anders aan moeten pakken, hem schorsen en een kantoor buiten de arena moeten laten betrekken en dan alles overdragen voor een maand of 6.

Het enige wat we kunnen hopen is dat ze er van geleerd hebben.
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn pielemuis als lijdend voorwerp.

Ik doel er op dat het overduidelijk een incapable bestuurder is en dat gedeelte juist bejubeld wordt. Dat begrijp ik niet.

Die man had nooit directeur moeten zijn, chef spelersbeleid en meer niet.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:53:59 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212507380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:49 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn puelemuis als lijdend voorwerp.

Ik doel er op dat het overduidelijk een incapable bestuurder is en dat gedeelte juist bejubeld wordt. Dat begrijp ik niet.

Die man had nooit directeur moeten zijn, chef spelersbeleid en meer niet.
Supporters willen begrijpen, dat lijkt me onbegonnen werk, verder heb je zulke mensen als hij wel nodig en hij voelde zichzelf het beste in die rol van ouderwetse marktkoopman, mondelinge afspraken etc.
Het is geen toeval dat het met hem begon te lopen toen de RVC hem meer vrijheid gaf, hadden ze dat niet gedaan waren die goeie tijden er misschien niet geweest, wie zal het zeggen.
pi_212507565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:

[..]

die andere duitser heeft ook snelwegen aangelegd en steunde volkswagen

die heeft ook een hoop goede dingen gedaan
Groot fan van User Wotte
pi_212507678
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 08:57 schreef Document1 het volgende:

[..]
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om. _O-
wel waar anders had zeker 15 punten gescheeld
Groot fan van User Wotte
pi_212507854
We gaan donderdag en zondag niet winnen. Wordt weer een frustrerend weekje...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_212508184
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.

Maar ja, het koste Van der Sar mogelijk bijna z’n hele gezondheid / leven. Die is behoorlijk overwerkt geraakt. En over Overmars en een terugkeer zal ik niet beginnen. Er is een nieuwe “deal with it” situatie ontstaan.
De gehele voetbaltechnische organisatie leunde schijnbaar op 1 iemand. Hoe is dat in godsnaam mogelijk binnen zo'n extreem groot en beursgenoteerd bedrijf.
pi_212508201
Ben wel benieuwd of Schip nu weer wat gaat doorpakken.

Of Kaplan nu eindelijk in de basis komt te spelen. Hoe het middenveld eruit gaat zien en of hij durft een ander systeem te spelen.

Denk dat we uiteindelijk nog op een middenveld met Vd Boomen - Manssverk - Hendo gaan uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')