weghorst gaat toch naar twente?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
al die kankerlakken die hier komen zuigen
als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
ik eet geen brood meer uit rotterdamquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol wel
ja dat wordt er idd mee bedoeld..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
veel inleveren. Zie hem echt niet naar ons gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt geen idee maar denk niet dat zij hem kunnen betalen.
dat heb ik met je moederquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.
Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat alleen op aan de verkeerde plek.
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.
Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.
Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn pielemuis als lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.
Denk dat de rest van het management enorm heeft onderschat wat de gevolgen zouden zijn, ze hadden dat anders aan moeten pakken, hem schorsen en een kantoor buiten de arena moeten laten betrekken en dan alles overdragen voor een maand of 6.
Het enige wat we kunnen hopen is dat ze er van geleerd hebben.
Supporters willen begrijpen, dat lijkt me onbegonnen werk, verder heb je zulke mensen als hij wel nodig en hij voelde zichzelf het beste in die rol van ouderwetse marktkoopman, mondelinge afspraken etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn puelemuis als lijdend voorwerp.
Ik doel er op dat het overduidelijk een incapable bestuurder is en dat gedeelte juist bejubeld wordt. Dat begrijp ik niet.
Die man had nooit directeur moeten zijn, chef spelersbeleid en meer niet.
die andere duitser heeft ook snelwegen aangelegd en steunde volkswagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.
Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
wel waar anders had zeker 15 punten gescheeldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om.
De gehele voetbaltechnische organisatie leunde schijnbaar op 1 iemand. Hoe is dat in godsnaam mogelijk binnen zo'n extreem groot en beursgenoteerd bedrijf.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.
Maar ja, het koste Van der Sar mogelijk bijna z’n hele gezondheid / leven. Die is behoorlijk overwerkt geraakt. En over Overmars en een terugkeer zal ik niet beginnen. Er is een nieuwe “deal with it” situatie ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |