Neuh mis je niks. Bespaart een martelgang.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kan niet kijken vanavond en ik weet nog niet of ik dat zo super erg vind...
Op zich prettig dat het al om kwart voor zeven is. Bespaart je nog een paar uur langer wachten voordat de marteling begint.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Neuh mis je niks. Bespaart een martelgang.
32, die is bijna met pensioen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Schijnbaar is Ajax bezig om te kijken of eriksen terug wilt komen
https://twitter.com/Ekremkonur/status/1760298446651597094
Geen idee hoe betrouwbaar dit is van de rest
Nog altijd bruikbaarder dan 99% van de selectie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
32, die is bijna met pensioen.
Als er ook interesse is uit de Saudi League moet hij wel heel veel van Ajax houden om terug te willen keren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
32, die is bijna met pensioen.
Dat Bodo Glimt kan er geen reet van, die hebben pas 1 officiele wedstrijd gespeeld dit seizoen en die leek nergens opquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Gaat heel moeilijk worden want de 0 houden doen we sowieso niet.
Hopelijk krijgt Brobbey het weer op zijn heupen en schiet hij ons een ronde verder maar ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden.
Neuh dat was tegen wat amateurs uit Duivendrechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat Bodo Glimt kan er geen reet van, die hebben pas 1 officiele wedstrijd gespeeld dit seizoen en die leek nergens op
Tegen amateurs kan je ook verliezen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Neuh dat was tegen wat amateurs uit Duivendrecht
Dat is wel gebleken jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef manny het volgende:
[..]
Tegen amateurs kan je ook verliezen.
Eriksen lijkt me zo op het eerste oog geen speler die naar Saudi-Arabië gaat maar goed het blijft een voetballer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er ook interesse is uit de Saudi League moet hij wel heel veel van Ajax houden om terug te willen keren.
Lijkt me stug dat het Adolf is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ryan Babel speelde ooit bij Liverpool. Weet je wie daar nu de trainer is?
Ach die keuze maken is wel iets makkelijker als je al miljoenen op je bankrekening hebt staan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er ook interesse is uit de Saudi League moet hij wel heel veel van Ajax houden om terug te willen keren.
Vraag dat maar aan Hendersonquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach die keuze maken is wel iets makkelijker als je al miljoenen op je bankrekening hebt staan.
En zou toch stuk liever in europa willen wonen dan in Saudi-Arabië
Woonde bij mij in de buurt in z'n Ajax periode, geen idee of hij die woning nog heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen lijkt me zo op het eerste oog geen speler die naar Saudi-Arabië gaat maar goed het blijft een voetballer.
Wat gekquote:
Ja dit grapje kennen we nu welquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:48 schreef Intint het volgende:
Wat een negativiteit hier...
Na lang zeuren bij de baas nog net vrij gekregen van mijn avonddienst vanavond dus als het verkeer meezit straks ben ik net op tijd om 20:45 thuis om lekker aan te schuiven voor mijn nieuwe TV. Hopen op eindelijk weer eens een mooie Europese overwinning.
Laten we niet vergeten dat we het in uitwedstrijden vaak beter doen.
Waar zat die?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Woonde bij mij in de buurt in z'n Ajax periode, geen idee of hij die woning nog heeft.
Naast Olympisch stadion zo'n beetje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar zat die?
Hij Zlatan en Rosario en nog een mik spelers zaten vroeger nog op zolder bij een gastgezin in Almere Buiten. Is dacht ik een soort museumpje nu.
Nee geen holocaust-museum.
Dat lijkt me oprecht wel een tof buurtje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naast Olympisch stadion zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |