Vorig jaar won ie ook 3x in de UAE en toen mocht ie ook geen Tour rijden. Ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Op deze manier maakt Merlier wel een zaakje voor een TDF selectie.
En dat bleek achteraf ook een enorme vergissing, met de broddelwerken van Jakobsen. Hij gaat drie keer zo rap als de rest en kan juist een hoop druk wegnemen bij Remco. Acht klimmers heb je toch niet nodig, de rest neemt de race toch wel in handen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar won ie ook 3x in de UAE en toen mocht ie ook geen Tour rijden. Ik zou er niet op rekenen.
Vorig jaar in de Vuelta had hij ook mogen starten van Pat, mét Van Lerberghe. Daar ging Evenepoel vol voor eindwinst. Hier is de kans toch wat kleiner dat ze de koers moeten gaan dragen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Als je Merlier meeneemt dan moet je ook Bert Van Lerberghe meenemen. Je kan hem niet alleen Asgreen en Lampaert meegeven. Ik vind het geen gek idee, maar denk niet dat ze er voor gaan kiezen.
Evenepoel, Landa, Van Wilder, Vervaeke, Alaphilippe, Serry, Asgreen en Lampaert lijkt mij het wel te gaan worden bij Soudal in de Tour.
Op dagen dat het niet waait regent het vaak klachten uit het peloton, omdat de snelheid en uitdaging zo ongelooflijk laag ligt dat je er effectief vorm aan het verliezen bent. In dat opzicht is in de vlucht gaan zitten niet eens zo'n heel gek idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:25 schreef The_Undertone het volgende:
Van Eetvelt en boer Harm in de ontsnapping met Mosca, voor wat boniseconden. Ja,op zich kost het wellicht niet veel krachten, al is het vaak geen goed signaal als je voor De Bonis gaat
Mechanische pech!quote:
Die verliest momenteel ook de ene positie na de andere.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:51 schreef Marcoss het volgende:
Dan start je met een topploeg en is uiteindelijk enkel Vine van alle ellende gespaard gebleven..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |