de var met al die lijntjes zal het vast wel goed hebben denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 16:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
als je op dezelfde lijn staat als degene van wie je de bal krijgt is het geen buitenspel
Waar héb je het over. Zijn vandaag juist knap een pintje ingelopen op Twente!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Buitendam het volgende:
Vooorronde CL op losse schroeven. Ajax heeft een GROOT probleem.
Nergens, want die bestaan niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
Waar zijn de fokkers die riepen dat Ajax in Februari 3 zou staan?
pintje lolquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar héb je het over. Zijn vandaag juist knap een pintje ingelopen op Twente!
Oh zeker wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nergens, want die bestaan niet.
Terecht dat Taylor werd uitgefloten, wat een armoedequote:Op zondag 18 februari 2024 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat er ook maar geen enkele vorm van defensieve zekerheid is, en dat komt met name door een gebrek aan kwaliteit op de backposities en het middenveld. Zo'n Taylor ook die standaard ter hoogte van de 10 positie staat, donderdag toch op
Ik zag in de statistieken dat ie ook echt geen bal heeft geraakt qua dribbels en passes, als je dan toch uit positie loopt doe dan in ieder geval nog wat.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht dat Taylor werd uitgefloten, wat een armoede
Martha en Gooijer ben ik beiden even zat. Zullen wel hun best doen, maar verliezen praktisch elk duel, zien de mogelijkheden niet, houden geen overzicht.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:20 schreef Scorpie het volgende:
Het was weer treurnis alom en zuur dat die 2-2 er weer in ploft.
Ik had het gevoel dat na de 2-1 NEC niet meer zo gevaarlijk was maar je ziet het, 1 aanval kan zo een goal zijn als ook maar 1 persoon verzaakt.
Komt erbij dat je vandaag vanaf de vleugels 0 creativiteit en aanvoer hebt richting Brobbey en je komt al gauw in de situatie dat Brobbey alles maar min of meer zelf moet opknappen.
Hlynsson is geen buitenspeler die moet op het middenveld staan, Martha en Gooijer zijn (nog) veel te licht voor dit niveau, en Taylor, tsja, die speelt ook niet in zijn kracht laten we maar zeggen.
Vd Boomen brengt meer energie, rust en intelligentie, dus hopelijk is hij snel fit om samen met Hlynsson en Henderson het middenveld te vormen.
En hopelijk is Berghuis snel weer fit. En Bergwijn ook, ook al vind ik het een waardeloze speler we hebben echt 0 alternatieven op de linkerkant ook al scoort Forbs met puur geluk.
Hij is nu even het pispaaltje, denk bij veel fluiters nu niks aan de hand is dan kuddegedrag. Zijn wel meer spelers die een fluitconcert kunnen krijgenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht dat Taylor werd uitgefloten, wat een armoede
Ja eens, de grootste problemen komen nu wel naar voren op beide back posities.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Martha en Gooijer ben ik beiden even zat. Zullen wel hun best doen, maar verliezen praktisch elk duel, zien de mogelijkheden niet, houden geen overzicht.
Vd Boomen is wel aardig ja..
Berghuis was er nu niet meer denk niet dat dat een groot verlies was, als hij er wel is dan is hij dit jaar ook vaak onzichtbaar.
Als Ajax ergens wil beginnen met veranderingen dan misschien eens 2 goede backs. Mensen die goed kunnen verdedigen en ook mee naar voren kunnen. Denk als we dat hebben veel andere spelers ook veel beter gaan renderen. Hele team gaat het dan ineens beter doen. Zorg eens voor een goed fundament.
Uitfluiten is nog tot daar aan toe, maar Taylor de zondebok maken voor het optreden van vandaag gaat veel te ver. Die jongen is zwak aan het voetballen, maar dat waren er vandaag nog 8, dus het slaat nergens op. Daarnaast werkt het alleen maar contra productief, denk niet dat hij beter gaat voetballen als je hem zo behandeld.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hij is nu even het pispaaltje, denk bij veel fluiters nu niks aan de hand is dan kuddegedrag. Zijn wel meer spelers die een fluitconcert kunnen krijgen
Ajax speelt elke wedstrijd weer in een andere fantasieopstelling, dat is misschien ook een deel van het probleem.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eens, de grootste problemen komen nu wel naar voren op beide back posities.
Ik zou dan toch gewoon Hato midden zetten en Rensch rechtsback, Sosa links. Nu zie je gewoon dat het te onwennig is. Rensch kan dan als het wat beter loopt het middenveld in lopen.
Rensch heb ik eigenlijk nooit goed vonden. Ja nu iets beter dan de rest maar er moeten toch wel betere mogelijkheden zijn voor de back posities? Rensch heeft ook vaak zijn mannetje laten lopen en een goede voorzet/ opzet zoals Mazzaroui in zijn prime zit er ook niet in.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eens, de grootste problemen komen nu wel naar voren op beide back posities.
Ik zou dan toch gewoon Hato midden zetten en Rensch rechtsback, Sosa links. Nu zie je gewoon dat het te onwennig is. Rensch kan dan als het wat beter loopt het middenveld in lopen.
Ook dat, ze hebben 'm nu een paar keer uitgefloten. Boodschap is duidelijk. Door dit gefluit kan hij nu ook contra productief gaan spelen. DIngen forceren die hij anders niet zou doen etc.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uitfluiten is nog tot daar aan toe, maar Taylor de zondebok maken voor het optreden van vandaag gaat veel te ver. Die jongen is zwak aan het voetballen, maar dat waren er vandaag nog 8, dus het slaat nergens op. Daarnaast werkt het alleen maar contra productief, denk niet dat hij beter gaat voetballen als je hem zo behandeld.
Hij speelt al maanden beroerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uitfluiten is nog tot daar aan toe, maar Taylor de zondebok maken voor het optreden van vandaag gaat veel te ver. Die jongen is zwak aan het voetballen, maar dat waren er vandaag nog 8, dus het slaat nergens op. Daarnaast werkt het alleen maar contra productief, denk niet dat hij beter gaat voetballen als je hem zo behandeld.
Ja en uitfluiten is denk ik niet de manier om hem beter te laten voetballen.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij speelt al maanden beroerd.
Dat zeg ik ook nergens, ik stel alleen dat hij niet alleen vandaag beroerd speelde. Dat doet hij al maanden. Het is dan ook een gehypt jeugdproduct.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja en uitfluiten is denk ik niet de manier om hem beter te laten voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |