Oei, hier zet je jezelf wel extreem voor lul. @GGMM check dit.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
Lijkt op 1 lijn te staan met de ajax speler bij de bal?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
Niet bepaald. Al kom je inderdaad wel goed weg met een punt want als er 1 team recht op 3 had was het NEC.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Duidelijk buitenspel. Komen we goed weg.
Misschien is er nog wat over van de inzameling tbv een rekenmachine voor user @Elanquote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef RipCity het volgende:
Gofundme om bril te kopen voor wienerschnitzel
Elke week denk je bij Ajax dat de slechtste pot van het seizoen gespeeld is.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Je mag je handjes nog dichtknijpen met 2-2. Wat een treurnis dit Ajax.
Maak jezelf toch niet belachelijk man. Je ziet toch dat hij achter de bal blijft hierquote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
Steijn was nog wel een stapje erger... Kijk bijvoorbeeld eens wat die debiel met Brobbey deed...quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is toch ook allemaal niet veel beter dan onder Steijn?
Tuurlijk was steijn erger, iedereen met een beetje verstand ziet dat ook welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Steijn was nog wel een stapje erger... Kijk bijvoorbeeld eens wat die debiel met Brobbey deed...
Dit Ajax heeft helemaal NIKS maar dan ook NIKS te zoeken in de CL. Ze hebben niet eens wat te zoeken in de Europa League. Gelukkig kunnen ze dan wel in de Conference league goed mee doe.... Oh nee laat maar daar hebben ze eigenlijk ook weinig te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Buitendam het volgende:
Vooorronde CL op losse schroeven. Ajax heeft een GROOT probleem.
@GGMM staat ook perplexquote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tuurlijk was steijn erger, iedereen met een beetje verstand ziet dat ook wel![]()
Betekend niet dat dit goed is natuurlijk, dit is ook gewoon 3x niks.
Hij had er veel zin in met die tikkies terug.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb met de invalbeurt van Martha wel een nieuw beeld van de absolute ondergrens.
als je op dezelfde lijn staat als degene van wie je de bal krijgt is het geen buitenspelquote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
Ja, daaromquote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is toch ook allemaal niet veel beter dan onder Steijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |