Ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef RipCity het volgende:
Is die Rommel-ramaj zoveel beter als die andere keep die eerst altijd speelde
Op 1 lijn volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Duidelijk buitenspel. Komen we goed weg.
Ik denk dat die wel gegeven gaat worden helaas.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Haha, niet dusquote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Specsaversquote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is toch te zien dat die op 1 lijn staat met diegene die de voorzet geeft. Jij lijkt alleen op die Japanner te letten.quote:
Die gast die dat tussenpassje geeft staat vol buitenspel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is toch te zien dat die op 1 lijn staat met diegene die de voorzet geeft. Jij lijkt alleen op die Japanner te letten.
Doe maar niet. Je staat voor schut.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
Op 1 lijn volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet je ESPN kijken. Duidelijk geen buitenspel. Kijk waar de rechtervoet van de NEC'er staat. Ver over de streep heen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
Het is toch ook allemaal niet veel beter dan onder Steijn?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
Steijn ligt dubbel van het lachen
Tuurlijk wel. Onder Steijn stonden we op degraderen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is toch ook allemaal niet veel beter dan onder Steijn?
Je hebt het zojuist van de VAR gezienquote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Leg mij maar uit...
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Onder Steijn stonden we op degraderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |